جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۴:۳۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تیم آموزش و پرورش قهرمان مسابقات والیبال کارکنان ادارات شهرستان آران و بیدگل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، فینال مسابقات والیبال کارکنان ادارات شهرستان آران و بیدگل گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور دکتر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد. این رقابت‌ها که با حضور ۶ تیم از ادارات شهرستان و در دو گروه از ۲۵ خردادماه در سالن حاجیه خانم […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، فینال مسابقات والیبال کارکنان ادارات شهرستان آران و بیدگل گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور دکتر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

این رقابت‌ها که با حضور ۶ تیم از ادارات شهرستان و در دو گروه از ۲۵ خردادماه در سالن حاجیه خانم جندقیان و با محوریت هیئت والیبال شهرستان برگزار شده بود، تیم‌های آموزش و پرورش و اداره مخابرات به مرحله فینال مسابقات راه یافتند.

دیدار نهایی این بازی‌ها برگزار و در پایان بازی فینال، تیم آموزش و پرورش شهرستان به عنوان قهرمانی و تیم اداره مخابرات مقام دوم این مسابقات را کسب کرد.

گفتنی است مسابقات والیبال کارکنان دولت در بخش آقایان  جهت ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان دستگاههای اجرایی و ترویج و توسعه فرهنگ ورزش به همّت هیأت والیبال و با همکاری اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی و برگزار شد.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =