پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۴۶:۵۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

استاندار اصفهان: فرمانداران از دیدگاه نخبگان در مدیریت شهرستان ها بهره گیرند

استاندار اصفهان گفت: لازم است فرمانداران در این استان برای توسعه و حل مشکلات فعلی بیش از گذشته از دیدگاه‌های نخبگان و کارشناسان محلی آن خطّه استفاده کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان دکتر سید رضا مرتضوی روز چهارشنبه در نشست با فرمانداران استان اصفهان در محل اردوگاه شهید بهشتی افزود: در این زمینه نیاز است جلساتی برگزار شود و گفتگوی رودررو و اخذ دیدگاه ها می تواند بسیاری از راهکارهای مفید را پیش روی مدیران مناطق […]

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان دکتر سید رضا مرتضوی روز چهارشنبه در نشست با فرمانداران استان اصفهان در محل اردوگاه شهید بهشتی افزود: در این زمینه نیاز است جلساتی برگزار شود و گفتگوی رودررو و اخذ دیدگاه ها می تواند بسیاری از راهکارهای مفید را پیش روی مدیران مناطق قرار دهد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر جلساتی با ائمه جمعه و جماعات و دیگر معتمدان می‌تواند مفید باشد.
استاندار با بیان این که دشمنان به دنبال کم جلوه دادن دستاوردهای نظام هستند خاطرنشان کرد: آنان با استفاده از رسانه های مجازی و ماهواره ای سعی می کنند کارهای خوب انجام شده را ضعیف جلوه داده و نظام کنونی را ضعیف و ناتوان نشان دهند.
دکتر مرتضوی ادامه داد: بنابراین لازم است که جهاد تبیین به طور فراگیر در شهرستان های استان به این دشمن ستیزی دشمنان پایان داده و بتواند اطلاعات و اخبار درست را در اختیار مردم قرار دهد.
وی همچنین با اشاره به نزدیکی ماه های محرم و صفر اضافه کرد: در این زمینه باید جلساتی با رؤسای هیئت‌های مذهبی برگزار شود زیرا حکومت اسلامی حکومتی برگرفته از محرم و صفر است و بی‌شک توان مردمی است که پشتیبان آن خواهد بود.
وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که دشمن سرمایه اجتماعی نظام را دستخوش ضعف قرار دهد بنابراین باید خودمان کارهای مفید انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.
استاندار با تأکید بر نظارت بر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان ها اظهارداشت: این امر می تواند پروژه ها و طرح ها را به خوبی جلو برد و سرعت اجرای آن ها را بیش از گذشته افزایش دهد.
استاندار اصفهان با اشاره به این که فرمانداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها هستند گفت: بنابراین باید منویّات و تصمیماتی که در سطح کلان کشور و در دولت برنامه‌ریزی و تبیین می شود به خوبی در مناطق اجرایی شود برای مثال در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری همانطور که در استان جلسات مستمر برگزار می‌ کنیم نیاز است که در شهرستان ها نیز پیگیری لازم مد نظر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست اظهار داشت: تفویض اختیار از سوی دستگاه های اجرایی استان می تواند موجب تسریع و تسهیل در انجام امور و بهبود فضای کسب‌ وکار در شهرستان‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آران و بیدگل با حدود چهار هزار هکتار باغ پسته از مجموع هشت هزار هکتار پسته استان، طلایه‌دار کشت این محصول با ارزش در استان است گفت: به منظور جلوگیری از تعطیلی باغات پسته، تأمین آب برای باغات قدیمی پسته در شهرستان ضرورت دارد.

گفتنی است: نشست یکروزه فرمانداران شهرستان های استان از صبح امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در محل اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم از توابع شهرستان فلاورجان برگزار شد.

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =