جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۲۴:۵۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

ایران اسلامـی امروز امنیّت و اقتدار خود را مدیون شهـدایی است که جان خود را در راه دفاع از ارزش‌هـای انقلاب اسـلامی تقدیـم نظام کردند

فرماندارشهرستان آران و بیدگل با حضور در منزل شهیدان والامقام سید حسین زهری، سید عباس فدایی و جانباز سرافراز سید مجید امیری ، با خانواده معظم این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، با حضور در منزل شهیدان سید حسین زهری، سید عباس فدایی و جانباز سرافراز سید مجید امیری با خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار صمیمانه، خانواده‌های معظم شهداء […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، با حضور در منزل شهیدان سید حسین زهری، سید عباس فدایی و جانباز سرافراز سید مجید امیری با خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این دیدار صمیمانه، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران این شهرستان را سرمایه‌های معنوی ذکر کرد و گفت: امروز ایران اسلامی امنیّت و اقتدار خود را مدیون تمام شهدایی است که جان شیرین شان را در راه حفظ تمامیّت ارضی  و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردند.

رضایی از صبر و استقامت خانواده معظم شهداء و ایثارگران تجلیل کرد و افزود: مادران و پدران شهداء در نظام جمهوری اسلامی ایران شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام گرفتن از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کرده و فرزندانشان را در راه حق و حقیّقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند که چنین مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.

وی در دیدار با سید مجید امیری جانباز ۷۰ درصد شهرستان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: جانبازان شاهدان زنده دفاع و مقاومت مردم ایران هستند.

گفتنی است شهیدان والامقام سیّد حسین زهری و سیّد عباس فدایی به ترتیب در سالهای ۱۳۶۲ و ۱۳۶۳ در عملیات والفجر۴ و عملیات میمک به فیض شهادت نائل آمدند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =