شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۵۴:۵۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: بسیج اصناف توانایی دارد در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه نقش آفرینی کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست با بازرسان بسیج اصناف، کمک و یاری‌رسانی بی مزد و منّت بسیجیان مخلص و بی ادعا را در پیشبرد اهداف کشور یادآور شد و اظهار داشت: حضور موفق و مقتدرانه بسیج طی هشت سال دفاع […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست با بازرسان بسیج اصناف، کمک و یاری‌رسانی بی مزد و منّت بسیجیان مخلص و بی ادعا را در پیشبرد اهداف کشور یادآور شد و اظهار داشت: حضور موفق و مقتدرانه بسیج طی هشت سال دفاع مقدس توانست معادلات دشمنان را برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه کند و امروز هم بسیج توانایی دارد که با تمام ظرفیت خود در جهت رفع موانع و مشکلات جامعه به خصوص در فرآیند توسعه اقتصادی کشور نقش آفرینی کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه تقویت بازرسی میان معاون اول ریاست جمهوری و رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور نقش آفرینی بسیج درکنترل و نظارت بر بازار و قیمت‌ها گفت: هدف از نظارت، بررسی قیمت‌ها، جلوگیری از دپوکالا‌ها و اقلام ضروری و پایش عملکرد فعالان اقتصادی درسطح بازار است.

وی در خصوص طرح تنظیم بازار و مقابله با احتکار و گرانفروشی اظهار داشت: در راستای مطالبات و فرامین مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی برکمک همه جانبه همه دستگاه‌ها به دولت در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، بسیج اصناف می تواند در کنار سایر دستگاه‌های نظارتی در موضوع نظارت بر بازار، موفق عمل کند.

رضایی با اشاره به اینکه قصد و نیّت دشمن افزایش نارضایتی در میان مردم است گفت: هر قدمی که در راستای افزایش رضایت مردم برداشته شود برنامه‌های استکبار جهانی و دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: اولویت اول و اصلی بازرسان بسیجی بر امر بازرسی، نظارت بر واحدهای صنفی و کنترل و بازرسی از چرخه‌های کامل اعم از تولید، توزیع و فروش اقلام و کالاهای اساسی است.

وی اهتمام جدی مسئولان شهرستان و همراهی دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و امنیّتی برای برخورد با سودجویان در جهت ایجاد فضای آرامش و نا امن کردن فضا برای سودجویان را مورد تأکید قرار داد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =