پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۳۵:۴۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور

  علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی، پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه کشور را به امامان جمعه شهرستان تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِیَ […]

 

علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی، پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز عبادی سیاسی جمعه کشور را به امامان جمعه شهرستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِیَ لِلصَّلَاهِ مِنْ یَوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِکْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَیْعَ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ (سوره جمعه آیه ۹)

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید چون براى نماز جمعه ندا درداده شد به سوى ذکر خدا بشتابید و داد و ستد را واگذارید اگر بدانید این براى شما بهتر است.

پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت حضرت آیت الله طالقانی به عنوان مهمترین پایگاه مذهبی و سیاسی، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری بنیانگذارکبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در احیای این سنّت اسلامی و حاصل به ثمر نشستن خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

بی شک نقش سازنده فریضه ائمه جمعه، در دوران تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس تا دوران تشدید تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملّت ایران ، تدوام یافته و  وحدت و همبستگی را در جامعه اسلامی، دنبال کرده است.
به همین مناسبت از اهتمام ارزشمند اعضای ستادهای نمازجمعه بویژه ائمه محترم جمعه شهرآران و بیدگل، نوش آباد ، سفیدشهر و ابوزیدآبادکه برای زمینه‌سازی یکپارچگی و همدلی مؤمنان در میعادگاه هفتگی نمازجمعه تلاش می کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و توفیق روز افزون برادران و خواهران ایمانی را در پیشبرد اهداف نظام  مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
امید است با توفیق الهی و در سایه توجّهات حضرت ولی عصر (عج) و عمل به منویّات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با تلاش دست اندرکاران و اهتمام ائمه گرانقدر جمعه، شاهد استمرار دعوت عملی به تقوا و پرهیزگاری، روشنگری و هدایت‌گری و تحقق عملی امر به معروف و نهی از منکر در نمازهای دشمن شکن جمعه باشیم.

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

مطالب مشابه

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رزمایش کمک‌های مؤمنانه این شهرستان با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خیرین و جمعی از مسئولان […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
در نخستین جلسه کارگروه تسهیل شهرستان آران و بیدگل در سال 1403 موانع و مشکلات 11 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۲۱فروردین‌ماه، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد. در این نشست موانع و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی از […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =