پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۳۸:۴۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

امام جمعه آران و بیدگل: اهمیّت نمازجمعه در تریبون‌ها تبیین شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل امروز در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به جایگاه رفیع نماز جمعه در اسلام گفت: اهمیت نماز جمعه در تریبون‌های مختلف تبیین شود تا مردم به شرکت در نماز جمعه تشویق شوند. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل امروز در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به جایگاه رفیع نماز جمعه در اسلام گفت: اهمیت نماز جمعه در تریبون‌های مختلف تبیین شود تا مردم به شرکت در نماز جمعه تشویق شوند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی افزود: نقش آموزش و پرورش در ارتقای جایگاه نمازجمعه بسیار تاثیرگذار است، چرا که نسل جوان در مدرسه‌ها تربیت و پرورش می‌یابد.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج هم به عنوان پایگاه حضور جوانان و نوجوانان می‌تواند نقش مهمی در ارتقای جایگاه نماز جمعه ایفا کنند، چنانکه تا کنون هم نقش پررنگی در تشویق جوانان برای حضور در نماز جمعه داشتند.

امام جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: حوزه های علمیه و مساجد از تریبون‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند به ارتقای جایگاه نمازجمعه کمک بزرگی داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیّت آران و بیدگل در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: مدیران شهرستان باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در این زمینه‌ها به توسعه پایدار شهرستان کمک کنند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران  بیدگل؛ جلسه قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و با حضور اعضای قرارگاه و به صورت وبیناری با قرارگاه عفاف و حجاب استان (قرارگاه ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی شهید شاه‌سنایی) با دستور کار؛ ارائه گزارش اقدامات انجام شده دستگاه‌های ذیربط […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

مهدی صادقی مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن به همراه جمعی از مدیران این شرکت، با حضور در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =