پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۱۰:۵۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

در دولت سیزدهم، نگاه اشرافی‌گری به ساده زیستی و ارباب رعیتی به خادم و مخدومی تبدیل شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه قرارگاه تقوا، ایمان، اخلاص و تبیین است. وی ضمن تبیین تقوا در کلام مقام معظم رهبری، افزود: در باب اهمیّت محرم، امام راحل فرمود محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه قرارگاه تقوا، ایمان، اخلاص و تبیین است.

وی ضمن تبیین تقوا در کلام مقام معظم رهبری، افزود: در باب اهمیّت محرم، امام راحل فرمود محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و از طرف دیگر علامه شهید مطهری در سخنان خود در ماه محرم فرمود: اگر امام حسین(ع) زنده بود و می‌خواستیم ارادت خود را به آن حضرت نشان دهیم آن حضرت بر شناخت شمر زمان خود تأکید می‌کرد.

رضایی گفت: آن روزها میلیون‌ها ایرانی این فریاد شهید مطهّری که فرمود” شمرِ امروز موشه‌دایان‏ است شمرِ هزار و سیصد سال پیش مُرد، شمرِ امروز را بشناس” را شنیدند ولی هیچ‌کس سؤال نکرد که چرا استاد مطهّری از میان اشقیای کربلا به‌روی شمر تمرکز می‌کند و چه ارتباطی بین موشه‌دایان و شمر وجود دارد.

 وی با اشاره به سفرموشه‌دایان وزیر وقت کشاورزی رژیم صهیونیستی به ایران گفت: موشه‌دایان در سال ۱۳۴۱ در پی دعوت حسن ارسنجانی وزیر وقت کشاورزی ایران قبل ازانقلاب به ایران سفر می کند و ضمن بازدید از قنوات، پیشنهاد می دهد قنوات را بسته و به جای آن چاه‌های عمیق حفر کنند که وقتی این سیاست اعمال شد ضربه سنگینی به کشاورزی ایران وارد شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه تا چند سال قبل جشن خودکفایی گندم گرفتیم اما امروز واردکننده گندم هستیم، ابراز داشت: چه تفکری در چند سال گذشته بر کشور حاکم بوده که وضعیت ما به این مرحله رسیده است؟

وی با بیان اینکه ما در قبال هزینه‌هایی که برای مردم به وجود می‌آوریم باید پاسخگو باشیم، گفت: همه مسئولان باید درتسریع انجام درخواست‌های مردم و ارائه خدمات به آنان تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند.

فرماندارآران و بیدگل با اشاره به لزوم تسریع در حل مشکل‌های مردم توسط مدیران اجرایی تصریح کرد: هر مدیری که نمی‌توانند در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم گام بردارد بهتر است که خود کنار بکشد.

وی افزود: مردم با صرف هزینه و وقت خود از نقاط مختلف شهرستان آران و بیدگل به مرکز شهر مراجعه می‌کنند تا پیگیر مشکل‌های خود باشند لذا شایسته نیست مدیران اجرایی حل مشکل‌ها را به روزهای دیگر موکول کنند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت فقط در حوزه اقتصادی  نیست، گفت: در دولت سیزدهم، نگاه اشرافی‌گری به ساده‌زیستی و ارباب رعیتی به خادم و مخدومی و نگاه ولایت‌گریزی به نگاه ولایت پذیری تبدیل شده است.

رضایی با بیان اینکه در سطح شهرستان آران و بیدگل خوشبختانه مدیران ولایی حضور دارند، تصریح کرد: اگر چه در سطح این شهرستان مشکلاتی وجود دارد اما غالب مدیران و مسئولان‌ اجرایی ولایی و دلسوز هستند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یک فرصت دوسویه برای مردم و مسئولان است، تأکید کرد: اگر مشکلاتی وجود دارد می‌توان از تریبون نماز جمعه برای تبیین این مشکلات پرداخت اما میزهای خدمت در شهرستان آران و بیدگل کارایی لازم را ندارند و باید نسبت به افزایش کارایی میزهای خدمت اهتمام ورزیم.

مطالب مشابه
با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، نخستین نشست کارشناسان و نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تقویت جایگاه سرمایه‌های حقوقی و نظارت بر عملکرد واحدهای حقوقی دستگاه‌ها» در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این نشست با تأکید بر نقش مهم کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دفاع از حقوق بیت‌المال، گفت: نمایندگان حقوقی ادارات وظیفه دارند در عین رعایت مرّ قانون، مانع از تضییع حقوق ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی شوند. […]

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صبح امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه)، شماری از شهروندان آران و بیدگل در قالب ملاقات مردمی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این ملاقات‌ها با هدف تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مردم شهرستان آران و بیدگل در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. مردم شهرستان آران و بیدگل برای هماهنگی و تعیین وقت قبلی می‌توانند با […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و اعضای این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دوره دوم متوسطه و پایه نهم دوره […]

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شش =