جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۰:۱۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

عزاداران حسینی با توجه به شرایط بیماری کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی عشق و ارادت شان را به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) به نمایش بگذارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: اقامه مراسم سوگواری و عزاداری برای سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یکی از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار داشت: اقامه مراسم سوگواری و عزاداری برای سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یکی از مصادیق تعظیم شعائر الهی است.

وی افزود: عزاداران حسینی با توجه به شرایط بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری مراسم های ویژه ماه محرم، بار دیگر شور حسینی و عشق و ارادت شان را به سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به موارد بستری ناشی از بیماری کرونا و تغییر رنگ‌بندی شهرها در روزهای اخیر، گفت: پرهیز از عادی‌انگاری و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع سویه جدید و رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در اماکن عمومی، زیارتی و هیئت‌های مذهبی شهرستان ضرورت دارد.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان افزود‌: وضعیت شیوع این ویروس در شهرستان زرد است و همین امر، افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیّت پایبندی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی را ضروری می سازد.

وی تأکید کرد: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار تزریق واکسن دُز سوم و چهارم کمک شایانی در کاهش موارد ابتلا و بستری دارد.

رضایی نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در ارتقاء و استمرار رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری از کرونا را مهم برشمرد و گفت: رسانه‌ها در امر مبارزه با کرونا می‌توانند ضمن اطلاع‌رسانی در آموزش، بسیج عمومی، انسجام ملّی، آگاهی و ایجاد امید و سلامت روانی برای مخاطبان، نقش اساسی را ایفا ‌کنند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =