جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۰۰:۱۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد

جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار و اعضای شورا در سالن جلسات اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان آران و بیدگل با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار و جمعی از خیّرین و اعضای شورای شهرستان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل، ضمن اشاره به اهمیّت مشارکت‌های مردمی در امور رسیدگی به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان آران و بیدگل با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار و جمعی از خیّرین و اعضای شورای شهرستان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، ضمن اشاره به اهمیّت مشارکت‌های مردمی در امور رسیدگی به وضعیت نیازمندان جامعه اظهار داشت: سازمان بهزیستی با بهره‌گیری از توان مردمی در مناسب‌سازی‌ها و همچنین شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود توانسته است هدایت برنامه‌های فقرزدایی و خوداتکایی محرومان جامعه را با مشارکت مردم در دست بگیرد.

وی افزود: با بهره‌گیری از توان آحاد جامعه از طریق جلب و جذب کمک‌ها و حمایت‌های عامه مردم بویژه خیّرین شرایط رشد و بالندگی معنوی،اجتماعی و اقتصادی جامعه هدف بهزیستی فراهم می آید.

وی با قدردانی از مشارکت و همراهی خیّرین با بهزیستی شهرستان در راستای تأمین نیازهای افراد تحت پوشش این سازمان گفت: شفاف‌سازی در نحوه هزینه‌کرد کمک‌های مردمی و ارائه تراز مالی باعث اعتمادسازی در بین خیّرین و افزایش مشارکت‌های مردمی در امور خیّریه خواهد شد.

در پایان جلسه دکتر ایمانیان رئیس بهزیستی شهرستان گزارشی در جهت جلب و جذب مشارکتهای مردمی و محل و نحوه هزینه کرد ارائه نمودند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =