شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۲۴:۰۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیروزی بزرگ ملّت ایران در دفاع هشت ساله بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت. وی در این پیام آزادگان سرافراز را سفیران صبر و استقامت ذکر کرد و بیان داشت: بیست و ششم مردادماه، یادآور بازگشت نخستین گروه از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.

وی در این پیام آزادگان سرافراز را سفیران صبر و استقامت ذکر کرد و بیان داشت: بیست و ششم مردادماه، یادآور بازگشت نخستین گروه از آزادگان سرافزار به میهن اسلامی است که در تاریخ ایران زمین، شکوه و افتخار دیگری را رقم زد و تکمیل کننده رشادت‌های دلاورانی شد که هشت سال با تمام وجود و گذشتن از هستی خویش، دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآوردند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‌های مزدوران بعث، هراسی به خود راه ندادند.

وی بازگشت آزادگان به میهن اسلامى را جشن پیروزى ملّت ایران در دفاع ۸ ساله دانست و افزود: امروز ایران پرافتخار در سایه دلاورمردی اسوه‌های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس، از امنیّت و آرامش بی نظیری برخوردار است.

وی با بیان اینکه آزادگان گنجینه‌هاى ارزشمندى هستند که در درون آن، فرهنگ انسان‏‌ساز دوران اسارت نهفته است گفت: ملّتى که مقاومت و ایستادگى را پیشه خود سازد و با اتکاى به خدا در راه اهداف خود بایستد در نهایت پیروزى را در آغوش خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در بخش پایانی این پیام ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و ارج‌گذاری بر صبر جمیل خانواده‌های این غیورمردان، تعداد بیش از ۸۴۰ شهید والامقام، ۱۳۵۱جانباز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده هشت سال دفاع مقدس این شهرستان را مایه افتخار و مباهات و سند روشنی از مجاهدت‌های مردم این خطه دلیرپرور دانست.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =