جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۰:۴۸:۳۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

برگزاری دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان آران و بیدگل

هفته دولت فرصت مناسبی برای انعكاس فعاليت‌های دستگاه‌های اجرايی به مردم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان آران و بیدگل به ریاست علی اکبر رضایی فرماندار و با حضور مسئولان شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. رضایی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت‌های انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان آران و بیدگل به ریاست علی اکبر رضایی فرماندار و با حضور مسئولان شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد.

رضایی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت‌های انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مردم است خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی با حضور در جمع مردم مسائل و مشکلات را شناسایی و با خدمت خالصانه و بی منّت اعتماد آسیب دیده مردم را جبران کنند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دولت اسلامی در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)، خدمتگزاری است گفت: هفته دولت، هفته افتخار و سربلندی دولتی است که تمام همّتش؛ خدمت به محرومان جامعه و رفع نیاز دردمندان و مستمندان باشد.

وی افزود: همراهی ملّت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامی که دولت یک دولت ارزشی و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه مستکبران علیه ایران گفت: توجه و تلاش همه جانبه مسئولان در راه آرمان خودباوری و خودکفایی، امری اجتناب ناپذیر است و خطر غفلت از آن، متوجه اصل انقلاب خواهد بود.

رضایی گفت: مردم، کلیدی ترین و محوری ترین نقش را در روی کار آمدن دولت اسلامی دارند و باید به عنوان تکلیفی الهی به انتخاب، ارشاد و نظارت آن بپردازند.

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: کمیته‌های ستاد هفته دولت شهرستان، با همکاری مدیران دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در کنار پروژه‌های عمرانی در هفته دولت داشته باشند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 9 =