پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۳۷:۵۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: مصوبّات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، لازم‌الاجراست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی فرماندار، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت: همّت عمومی دستگاه‌های اجرایی، تسهیل‌گری سرمایه‌گذاران برای تولید و اشتغال باشد. وی به اهمیّت رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی تأکید و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی فرماندار، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت: همّت عمومی دستگاه‌های اجرایی، تسهیل‌گری سرمایه‌گذاران برای تولید و اشتغال باشد.

وی به اهمیّت رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران، صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی تأکید و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل به عنوان نمایندگان دولت در این شهرستان، حل مشکل سرمایه‌گذاران را پیگیری کنند و از قوانین مزاحم پرهیز کنند.

وی بر لازم‌الاجرا بودن مصوّبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرستان آران و بیدگل باید با شفاف‌سازی، پاسخ استعلام‌های سرمایه‌گذاران اقتصادی را بدهند و از طولانی شدن روند استعلامات بکاهند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: همه مدیران موظفند از روند سرمایه‌گذاری و تولید در شهرستان حمایت کنند و موانع موجود بر سر راه تولید را بردارند.

گفتنی است در این جلسه از کارگروه، پرونده ۱۰ واحد اقتصادی در بخش های صنعت و گردشگری مطرح شد و اقدامات لازم در راستای مانع زدایی از این واحدها به تصویب رسید.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =