جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۶:۴۴:۵۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

کارگزاران نظام اسلامی، با انگیزه‌ الهی، امانت‌داری و خدمت‌رسانی به مردم، زمینه رشد و تعالی خود را فراهم سازند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، روز کارمند را به کارمندان خدمتگزار و به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت. فرماندار شهرستان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، روز کارمند را به کارمندان خدمتگزار و به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به کلام نورانی امام حسین علیه السلام که فرمودند« بدانید که نیازهای مردم به شما، از نعمت‌های الهی بر شماست» اظهار داشت: کارمندان و کارگزاران نظام اسلامی که با انگیزه‌های الهی، امانت‌داری و خدمت‌رسانی به مردم در جایگاه خود قرار گرفته اند باید شکرگزار پروردگار بزرگ باشند و زمینه رشد و تعالی خود را فراهم سازند.

رضایی چهارم شهریورماه روز کارمند را فرصتی برای تجلیل از کارکنان پرتلاش، صادق و توانمند این شهرستان ذکر کرده است که همواره برای پیشبرد برنامه‌های دولت، جهت پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی به مردم گام بر می دارند.

وی به توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت سیزدهم در خصوص اعتماد مردم به مسئولان اشاره کرد و گفت: اعتماد مردم به مسئولان، زمینه‌ساز تحقق راهبردها و برنامه‌های دولت‌هاست که مسئولان وکارگزاران در نظام جمهوری اسلامی ایران باید در عمل به وعده ها و میثاق خود با ملت استوار، ثابت قدم و پیشرو باشند.

وی افزود: هفته دولت و روز کارمند فرصتی مغتنم برای سرلوحه قرار دادن شیوه، منش و اخلاق شهیدان والامقام رجایی و باهنر، جهت خدمت صادقانه به ملّت شریف ایران اسلامی و حرکت در مسیر رشد و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به معیارهای حکومت علوی، الگوی دولت اسلامی تصریح کرد: عملکرد کارگزاران دولت، که با اهداف بزرگی چون پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر اقامه الهی، عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاک دامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار آمده است، برای مردم بیان شود.

وی مهمترین عامل پیروزی بر مشکلات را وجود هماهنگی بین مردم و مسئولان دانست و افزود: همراهى ملّت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد ماند.

فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل در خاتمه این پیام، با گرامیداشت یاد امام راحل و ۱۸ کارمند شهید و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از جمله شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران خدوم و کارمندان متعهد در شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت و موفقیّت همگان را در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، تحت عنایت خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستار شد.

گفتنی است دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دولت و ۴ شهریور به نام روز «کارمند» نامگذاری شده است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =