پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۹:۰۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بهره برداری از ۶ طرح عمرانی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در آران و بیدگل

در ششمین روز از هفته دولت؛ شش طرح عمرانی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در شهر آران و بیدگل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در ششمین روز از هفته دولت، با حضور علی اکبر رضایی فرماندار، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان، ۶ طرح عمرانی، صنعتی و کشاورزی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید. فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در ششمین روز از هفته دولت، با حضور علی اکبر رضایی فرماندار، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان، ۶ طرح عمرانی، صنعتی و کشاورزی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از شش طرح عمرانی، صنعتی و کشاورزی در آران و بیدگل اظهار داشت: برای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از این پروژه‌ها افتتاح کارخانه گلیم بافی بود، ابراز داشت: برای این کارخانه که برای ۵۱ نفر اشتغال ایجاد کرده است، اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به افتتاح پروژه مخزن ۵۰۰ مترمکعبی شهر آران و بیدگل تصریح کرد: اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه حدود ۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی تأکید کرد: این پروژه با هدف بهبود کمی آب شرب شهر آران وبیدگل، افزایش ظرفیت ذخیره آب شرب، مدیریت فشار و کاهش آب و افزایش پایداری آبرسانی ساخته و به بهره برداری رسید.

رضایی با اشاره به افتتاح مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در آران و بیدگل خاطرنشان کرد: برای این پروژه نیز اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بهره‌برداری از روکش آسفالت جاده روستای علی آباد بخش مرکزی  به طول ۵۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های امروز دانست و افزود: افتتاح مجتمع فرهنگی آموزشی ابوتراب نیز با کمک خیّرین و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های امروز بود.

فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت: افتتاح پارک بانوان روستای محمدآباد مرکزی نیز با هزینه‌ای بالغ برپنج میلیارد ریال امروز انجام شد که این پروژه با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای محمدآباد تکمیل شده است.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران  بیدگل؛ جلسه قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و با حضور اعضای قرارگاه و به صورت وبیناری با قرارگاه عفاف و حجاب استان (قرارگاه ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی شهید شاه‌سنایی) با دستور کار؛ ارائه گزارش اقدامات انجام شده دستگاه‌های ذیربط […]

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =