جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۴۹:۰۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

دیدار فرماندار با خانواده معظم شهدای کارمند شهرستان آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با هفته دولت؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با خانواده معظم شهیدان کارمند این شهرستان شهیدان حسین عابدین‌زاده و علی آقا اربابی دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل همزمان با هفته دولت؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با خانواده معظم شهیدان کارمند این شهرستان شهیدان حسین عابدین‌زاده و علی آقا اربابی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند شهرستان آران و بیدگل گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت ایثار و مجاهدت و دلاوری‌های ایثارگران و صبوری خانواده‌های معظم این ایثارگران است.

وی حرکت در مسیر خط امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهیدان و خدمت صادقانه به خانواده معظم شهداء و جانبازان را رسالت اصلی مسئولان دانست و افزود: خدمت به خانواده شهداء، ایثارگران و جانباران برای تمام مسئولان یک توفیق الهی است.

گفتنی است شهید علی آقا اربابی با دلاوریها و رشادتهای شجاعانه در سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس۷ به فیض شهادت نائل آمد.

و همچنین شهید حسین عابدین زاده طی عملیات والفجر۸ در سال ۱۳۶۴ به فیض جانبازی نائل شد و پس از سالها تحمل رنج و مشقّت فراوان در سال ۱۳۹۰ به فیض شهادت نائل آمد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =