جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۵۸:۵۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار آران و بیدگل به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرماندار شهرستان آران و بیدگل طی پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، متن پیام علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳﴾ هشت سال دفاع جانانه ملّت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، متن پیام علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳﴾

هشت سال دفاع جانانه ملّت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملّی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملّت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام، انقلاب و کشور تبدیل شود.

بی تردید رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیّت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره‌ سری را ناکام ساخت.

ملّتی که با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهوم روشن «تعبّد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یافتند.

بدون شک نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب، از مهمترین ضروریّات جامعه بویژه برای تقویّت اراده جوانان و نوجوانان جهت مقابله با جنگ نرمی است که از سوی معاندان نظام طراحی شده به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

اینجانب ضمن پاسداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیّت این ایام غرور آفرین به خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و مردم شریف شهرستان آران و بیدگل، توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندم.

 علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل با تقدیم ۸۴۲ شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده گرانقدر هشت سال دفاع مقدس پیشتاز در عرصه ایثارگری و نماد ایثار و شهادت است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =