جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۵۰:۱۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل

درآستانه هفته دفاع مقدس؛ مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهداء و مردم شهیدپرور آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، صبح امروز (چهارشنبه) در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای تأمین، فرماندهان نظامی و انتظامی ایثارگران، خانواده معظم شهداء و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت، صبح امروز (چهارشنبه) در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای تأمین، فرماندهان نظامی و انتظامی ایثارگران، خانواده معظم شهداء و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مصلی نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در آستانه هفته دفاع مقدس و در راستای برگزاری «سومین آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت» در سراسر کشور، جمعی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهداء، با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گفتنی است این مراسم همزمان با آران و بیدگل در شهرهای نوش آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم ۸۴۲ شهید والامقام، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده گرانقدر هشت سال دفاع مقدس پیشتاز در عرصه ایثارگری و نماد ایثار و شهادت است.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ عصر چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان، جشن تکلیف دانش‌آموزان آموزشگاه پسرانه شهادت حسین‌آباد کویر بخش کویرات با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =