پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۷:۳۳:۴۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

برگزاری یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و سلامت آران و بیدگل

در آستانه هفته دفاع مقدس یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ درآستانه هفته دفاع مقدس یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و سلامت آران و بیدگل با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات شهید زاهدی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. مسئول […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ درآستانه هفته دفاع مقدس یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و سلامت آران و بیدگل با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات شهید زاهدی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

مسئول آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهان سپاه مستقر در قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس اظهارداشت: برای اینکه از اصل نظام غافل نشویم دوران دفاع مقدس نباید فراموش شود.

سردار ملکی به راهپیمایی میلیونی مردم در همایش عظیم اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: وقتی که اربعین یادآوری می شود انسانها روحیه شهادت ، شهامت ، ایثارگری و دفاع از مظلوم به خودشان می گیرند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود، تصریح کرد: جوانان باید بدانند در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند ذره ای از خاک شورمان به دست آنها بیفتد.

مسئول آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهان سپاه مستقر در شهر مقدس قم تصریح کرد: امروز به لطف خداوند متعال و ثمره خون شهدا در جایگاهی قرار داریم که آمریکایی ها آرزو می کنند رئیس جمهور کشورمان اجازه بدهد رئیس جمهور آمریکا با ایشان مذاکره کند.

وی حجاب را بهانه دشمنان نظام اسلامی ایران دانست و یادآور شد: آمریکا، اروپا و صهیونیست ها در صورتی دست از دشمنی با ایران بر می دارند که مردم کشورمان پیرو آنها شوند.

در ابتدای مراسم خانم باقری مسئول شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از مقاومت مدافعان سلامت در ایام کرونا تقدیر کرد و یاد و خاطره شهید محسن خادم، شهید دکتر مجید فرهاد و شهید محمد زارع را گرامی داشت.

در پایان مراسم با اهداء گل و لوح یادبود از خانواده های شهدای امدادگر دفاع مقدس تقدیر شد./ خبرگزاری حوزه

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم ۸۴۲ شهید، ۱۳۵۱ جانباز معزز، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده گرانقدر هشت سال دوران دفاع مقدس پیشتاز در عرصه ایثارگری و نماد ایثار و شهادت است.

مطالب مشابه
رزمایش کمک‌های مؤمنانه این شهرستان با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خیرین و جمعی از مسئولان […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
در نخستین جلسه کارگروه تسهیل شهرستان آران و بیدگل در سال 1403 موانع و مشکلات 11 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۲۱فروردین‌ماه، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد. در این نشست موانع و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی از […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان، نخستین نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. در این نشست آخرین اقدامات انجام شده پیرامون اجرای مصوبات جلسه پیشین مورد بررسی قرار گرفت […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
صبح امروز دوشنبه 20 فروردین‌ماه، دیدار مردمی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در راستای رسیدگی به مشکلات مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این دیدار که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم شهرستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار بیش از ۶۰ نفر از شهروندان مسائل و مشکلات خود را مطرح و نماینده عالی دولت در […]

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =