جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۲:۲۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

قدردانی فرماندار آران و بیدگل از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی محکومیّت توهین به مقدسات

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی؛ از حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان آران و بیدگل در راهپیمایی محکومیّت توهین به مقدسات تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی محکومیّت توهین به مقدسات دینی و ملّی تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی محکومیّت توهین به مقدسات دینی و ملّی تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ (سوره مبارکه العنکبوت آیه ۶۹)

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

 

حضور و خروش مقتدرانه و پرشکوه آحاد مردم شریف و ولایت مدار و نمازگزاران روز جمعه آران و بیدگل در راهپیمایی اعلام برائت از فتنه‌گران و هرج و مرج طلب، بار دیگر نشان داد که این مردم ایثارگر با بصیرت همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها جنگ ترکیبی دشمن موجب شکاف میان نسل‌های مختلف نگردیده است بلکه ارزش‌های والای ولایت، روح و جان همه را مسخّر افکار آسمانی پیر و مراد جماران و سید خراسانی، امامین انقلاب نموده است.

این شکوه حضور پر خروش‌ اثبات نمود استکبار و ایادی فتنه گرش، در برابر خیل عظیم مردم انقلابی مثل همیشه دستشان بسته است و این شیطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملّت ایران، در منجلاب گیر کرده و به اضمحلال نهایی‌اش نزدیک تر شده است.

طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر مردم آگاه در این برهه غبار آلود شرارت و شبهه افکنی نشان داد نه تنها تهدید، تحریم، زورگویی، باج‌خواهی، آشوب و اغتشاش سر سوزنی در عزم راسخ این مردم اثر نکرده بلکه موجب توقف زیاده‌خواهی‌ها و افزون طلبی‌های بیگانگان و ایادی مزدورشان خواهد شد.

معاندان و فریب خوردگان داخلی که گاه ریاکارانه دَم از «مردم» میزنند، بدانند خواست واقعی مردم طی همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی (صلّی الله علیه و آله وسلم) و راه امام (رضوان الله تعالی علیه) و مکتب ولایت و اطاعت از منویّات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

در پایان، ضمن ادای شکر و سپاس الهی به پاس حیات‌مان در سرزمین مقدس اسلامی ایران و بهره بردن از رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای عزیز دامت برکاته در تعیین مسیر رستگاری این امّت، خداوند سبحان را شکر نموده و به پاس نعمت بی بدیل ولایت و رهبری دانشمندی حکیم و فرزانه بر خود می‌بالیم. همچنین از یکایک مردم شهیدپرور و مردم خداجوی شهرستان آران و بیدگل به همراه سایر مردم ایران که بار دیگر با حفظ وحدت ملّی و انسجام اسلامی خویش با حضور در این راهپیمایی غیرتمندانه ، امید و بهجت قلبی را در اذهان و افکار آزاد اندیشان عالم به ویژه ملّت‌های به پا خواسته در بیداری اسلامی تقویت نموده و موجب یأس و نومیدی دشمنان و نظام سلطه گردیدند تشکر و قدردانی می نمایم.

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

۲ مهرماه ۱۴۰۱

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =