جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۱۵:۲۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نشست بررسی مشکلات و رفع موانع اقتصادی با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نشست بررسی مشکلات و رفع موانع اقتصادی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با حضور دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری، دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، فرمانداران دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ نشست بررسی مشکلات و رفع موانع اقتصادی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با حضور دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری، دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، دکتر نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، فرمانداران دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل و جمعی از مسئولان برگزار شد‌.

محسن رضایی عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات و رفع موانع اقتصادی شهرستان های کاشان، آران و بیدگل که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: ما در بحث اقتصاد کشور با دو دسته تحریمهای داخلی و خارجی روبرو هستیم.

وی افزود: تحریمهای داخلی، بخاطر پیچیده شدن قوانین و مقررات در یکدیگر و بخشی اداره شدن کشور و همچنین مسائل فرهنگی، اجتماعی و تبعیض های موجود، بوجود آمده، که به طور جدی رفع تحریم های داخلی با اینکه کار ساده ای نیست، ولی یکی از سیاست های دولت فعلی است.

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به تحریم های خارجی، ادامه داد: در خصوص رفع تحریم های خارجی نیز کشور بسیار جدی است که می‌توان به اراده دولت درخصوص حل و فصل روابط خارجی در حوزه اقتصاد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برای گشایش درهای اقتصادی تنها نمیخواهیم به یک در خاصی اکتفا کنیم، تصریح کرد: دولت معتقد به استفاده از همه درهای اقتصادی دنیا (چین، روسیه، آسیا، اروپا) است.

رضایی با اشاره به اینکه در گذشته گرایش هایی وجود داشت که از درهای باز موجود استفاده نشد و سالها وقت کشور صرف درهای بسته هدر رفت، اظهار داشت: امروزه تجربه به ما نشان داده که اگر از درهای باز اقتصادی استفاده کنیم، بقیه نیز ناچار به گشودن درهای بسته اقتصادی خود به روی ما می شوند؛ بنابراین در اقتصاد بین الملل بدنبال گسترش جدی تجارت و صادرات هستیم./خبرگزاری ایرنا

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 5 =