جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۰۶:۱۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت هفته فراجا

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی هفته فراجا را به جهادگران عرصه نظم و امنیّت در شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، متن پیام علی اکبر رضایی با این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم «فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَی القاعِدینَ دَرَجَهً » نساء – ۹۵ نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، متن پیام علی اکبر رضایی با این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَی القاعِدینَ دَرَجَهً » نساء – ۹۵

نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی عجین شده که خالصانه، بی ادعا و جان برکف در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیّت و تداوم آن در جامعه تلاش می کنند.

امروز نیروی خدوم و جان برکف فراجا با تأسی به مکتب متعالی اهل بیت (ع) و همچون رزمندگان غیور دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های خود، همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی‌امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیّت از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و همیشه دغدغه امنیّت و آرامش مردم را در دل داشته‌اند.

مبارزه با اشرار و حفظ نظم عمومی از رسالت‌های خطیر فراجا است که در راستای تحقق آرمان‌هایش برای مبارزه با اشرار و اخلالگران امنیّت ملّی هزینه‌های زیادی را تقبل می‌کند که بعضا منجر به شهادت دلیرمردانی می‌شود که پا به عرصه‌ی دفاع از حریم امنیّت عمومی کشور گذاشته اند و در این راه از جان خود نیز دریغ نکرده اند.

هفته فراجا فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های مخلصانه و جهاد فی سبیل الله آن نیروی مؤمن و انقلابی است که همواره با پیروی از خط ولایت، ادامه مسیر شهداء و تعامل با سایر قوای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی، آرامش و آسایش را برای هموطنان و آحاد ملّت شریف ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

اینجانب با ادای احترام به شهدای مدافع امنیت به‌‌ویژه شهدای فرماندهی انتظامی کشور در صحنه مقابله با اغتشاشگران، فرا رسیدن هفته فراجا را به فرماندهی، کارکنان خدوم و فداکار این نهاد مقدس در شهرستان آران و بیدگل تبریک و تهنیت گفته و از خداوند سبحان آرزوی توفیق، سربلندی و عزّت در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می نمایم.

 

علی اکبر رضایی

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 9 =