جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۰۳:۳۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

دیدار مردمی فرماندار با شهروندان شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، تعدادی از شهروندان در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. در این ملاقات مردمی، درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از سوی فرماندار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی به آنها صادر شد. گفتنی است این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، تعدادی از شهروندان در دیدار چهره به چهره با علی‌اکبر رضایی فرماندار این شهرستان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

در این ملاقات مردمی، درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از سوی فرماندار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی به آنها صادر شد.

گفتنی است این ملاقات‌ها در راستای تکریم ارباب رجوع هر دوشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ در محل دفتر فرماندار برگزار می شود.

مردم شریف شهرستان آران و بیدگل می‌توانند جهت هماهنگی و تعیین وقت قبلی با شماره تلفن۵۴۷۵۴۱۴۱ داخلی ۱۷۰ کارشناس پاسخگویی و رسیدگی به شکایات تماس حاصل نمایند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز دوشنبه  ۲۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی، در دیدار چهره‌به‌چهره با مردم پای صحبت‌های آنان نشست تا پاسخگو و پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آنان باشد. این ملاقات‌ها که در راستای تکریم ارباب رجوع برگزار شد درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از سوی فرماندار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهارده =