شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۳۱:۰۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

راه‌اندازی دستگاه نوار مغز و سل کانتر در بیمارستان ثامن الائمه(ع) آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای ارائه خدمات درمانی بهتر به شهروندان و با همّت خیّرین حوزه سلامت، دستگاه تمام اتوماتیک سل کانتر و دستگاه نوار مغز در بیمارستان ثامن الائمه(ع) آران و بید گل با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای ارائه خدمات درمانی بهتر به شهروندان و با همّت خیّرین حوزه سلامت، دستگاه تمام اتوماتیک سل کانتر و دستگاه نوار مغز در بیمارستان ثامن الائمه(ع) آران و بید گل با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد ریال راه اندازی شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین اظهار داشت: حوزه سلامت یکی از شاخصه‌های اصلی امر توسعه در شهرستان است که خیّران سلامت، نقش تأثیرگذار و مهمی در تأمین و ارتقای سطح سلامت در جامعه دارند.

رضایی در این دیدار با اهداء لوح تقدیر و هدیه از همراهی و اقدام نیک خیّر گرانقدر مهندس دیباج در جهت تأمین تجهیزات این بیمارستان قدردانی کرد.

گقتنی است؛ دستگاه نوار مغز می تواند به تشخیص برخی از بیماریها از جمله تشنج و صرع کمک  کند و وجود مشکلات بالقوه در مغز را نشان دهد و با استفاده دستگاه سل‌کانتر می‌توان تعداد گلبول‌های قرمز، گلبول‌های سفید و پلاکت‌ها را اندازه گیری کرد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =