پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۵۱:۳۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل: آموزش، لازمه تحوّل در پدافند غیرعامل و تحقق اهداف آن است

فرماندار آران و بیدگل گفت: باید نگاه جدی و با برنامه ای نسبت به پدافند غیرعامل و مدیریت بحران داشته باشیم و آموزش، لازمه تحول در پدافند غیرعامل و تحقق اهداف آن است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ و به نقل از خبرگزاری شبستان، علی اکبر رضایی در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان آران و بیدگل گفت: موضوع پدافند غیرعامل از موضوعات مغفول است در حالی که مهم ترین رویکرد آن، امنیّت و حفظ جان مردم است. فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: فقدان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ و به نقل از خبرگزاری شبستان، علی اکبر رضایی در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان آران و بیدگل گفت: موضوع پدافند غیرعامل از موضوعات مغفول است در حالی که مهم ترین رویکرد آن، امنیّت و حفظ جان مردم است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: فقدان شناخت حوزه کاری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سبب شده تا برخی بین این دو موضوع، تفکیک و تمایز قائل نشوند.

رضایی ادامه داد: اگر دستگاه‌های اجرایی مأموریت‌ها و ضوابط پدافند غیرعامل را اجرا نکنند، مرتکب ترک فعل شده‌اند و هر ترک فعلی در این حوزه تبعات جزایی دارد.

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: مدیران اجرایی وظیفه دارند در حوزه پدافند برون و دورن سازمانی، نقشه راه تدوین کنند که در صورت وقوع هر نوع تهدید یا حادثه ای آمادگی و برنامه مقابله با آن را داشته باشند.

علی اکبر رضایی تصریح کرد: باید نگاه جدی و با برنامه ای نسبت به پدافند غیرعامل و مدیریت بحران داشته باشیم و لازمه تحول در پدافند غیرعامل و تحقق اهداف آن آموزش و ارتقای سطح آگاهی است.

فرماندار آران و بیدگل افزود: سازمان ها و نهادهای شهرستان بایستی ظرفیت ها و تهدیدهای خود در حوزه پدافند را شناسایی و احصا کنند تا بر اساس آن نواقص رفع و ظرفیت ها تقویت شوند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =