پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۷:۲۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بازدید فرماندار شهرستان آران و بیدگل از نخستین نخلستان‌ ارگانیک خرما در بخش کویرات

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار به همراه بخشدار کویرات، از نخستین نخلستان ارگانیک خرما بازدید کرد. این نخلستان در ۸۰ کیلومتری آران و بیدگل در منطقه چاه عروس بخش کویرات، و به دلیل دارا بودن آب شیرین در کویر به این نام شهرت پیدا کرده است. به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار به همراه بخشدار کویرات، از نخستین نخلستان ارگانیک خرما بازدید کرد.
این نخلستان در ۸۰ کیلومتری آران و بیدگل در منطقه چاه عروس بخش کویرات، و به دلیل دارا بودن آب شیرین در کویر به این نام شهرت پیدا کرده است.
به همّت خانواده سخت کوش قُربانی، نخستین خرمای دیم در این منطقه، شامل انواع درختان خرمای کبکاب، رطب و زاهدی تولید می شود.
برداشت خرما از نخلستان هشت هکتاری با کشت دیم در این منطقه کویری که ارتفاع آب از سطح زمین در آن به کمتر از نیم متر می رسد در فصل پاییز انجام می‌شود و گاهی تا اوایل زمستان ادامه دارد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران  بیدگل؛ جلسه قرارگاه عفاف و حجاب به ریاست علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و با حضور اعضای قرارگاه و به صورت وبیناری با قرارگاه عفاف و حجاب استان (قرارگاه ارتقاء سلامت و امنیت اجتماعی شهید شاه‌سنایی) با دستور کار؛ ارائه گزارش اقدامات انجام شده دستگاه‌های ذیربط […]

۵ فروردین ۱۴۰۳

مهدی صادقی مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن به همراه جمعی از مدیران این شرکت، با حضور در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با علی‌اکبر رضایی فرماندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =