شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۸:۱۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

ایجاد فضای بازدارندگی پدافند غیر‌عامل در زیرساخت‌های آران و بیدگل

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب (مدظله‌العالی) با نگرشى انقلابى و دین محور نسبت به تهدیدات فراروى انقلاب اسلامى و همچنین درک ضرورت‌هاى دفاع از انقلاب و […]

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب (مدظله‌العالی) با نگرشى انقلابى و دین محور نسبت به تهدیدات فراروى انقلاب اسلامى و همچنین درک ضرورت‌هاى دفاع از انقلاب و اسلام، رویکرد و افق جدیدى از پدافند غیرعامل را مطرح و بردائمى بودن و همیشگى بودن آن تأکید دارند.

وی افزود: پدافند غیرعامل، مکمل پدافند ملّی و همه جانبه کشور، صلح آمیزترین و اثربخش‌ترین روش دفاعی در مقابل هجمه‌های دشمن و پیشگیری در کاهش خسارات مالی، تجهیزاتی و تأسیساتی است.

رضایی حفظ و ارتقاء آمادگی‌ها در بخش سرمایه‌های انسانی و تجهیزاتی و تداوم کارکرد زیرساخت‌های حیاتی و حساس در شرایط اضطراری را از ضروریّات تحقق اهداف پدافند غیرعامل برشمرد و گفت: دستیابی به این مهم نیازمند برنامه‌ریزی، همکاری و مشارکت کلیه بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح شهرستان است.

رضایی ایجاد فضاى بازدارندگى در زیرساختهاى مهم شهرستان و ایمن‌سازى آن را از برنامه‌هاى راهبردى پدافند غیرعامل دانست و افزود: اداره مردم براى مقابله با انواع تهدیدات باید با بسیج امکانات و منابع عمومى، دولتى و مردمى در دستور کار شورای پدافندغیرعامل شهرستان قرار گیرد.

وی در خصوص نقش و جایگاه مردم در پدافند غیرعامل اظهارکرد: نقش، اهمیّت و جایگاه پدافند غیرعامل در برای مردم به درستی تبیین و با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، در فرهنگ سازی حملات احتمالی دشمن برنامه‌ریزی شود.

فرماندار و رئیس شورای پدافند غیر عامل شهرستان، با اشاره به تغییر مسیر دشمنان از برخورد نظامى به رویاروئى در شبکه‌هاى مجازى و سست کردن اعتقادات مذهبى تصریح کرد: استکبار جهانى،روح و جسم ملّت ایران را هدف قرار داده و آحاد ملّت و مسئولان باید در برابر این تهدیدات هوشیار باشند.

وی جدا کردن مردم از حکومت را یکی از راهبردهای اساسی آمریکا در مقابله با ایران دانست و گفت: دشمن تلاش دارد در قالب جنگ نرم سبک زندگی و باورهای مردم را تغییر دهد و درصدد ضربه زدن یا تضعیف ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی آمادگی دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان جهت مقابله با بحران‌های احتمالی را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرای شهرستان برای کاهش تهدیدات احتمالی دشمن در زمینه های مختلف  و استمرار خدمات به مردم آمادگی لازم را داشته باشند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =