شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۱:۱۹:۲۰
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تا پایان سال ۱۴۰۱ پست موقت برق ویگل در آران و بیدگل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکترعلی اکبر رضایی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست بررسی تقویت شبکه انتقال و توزیع برق شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان، معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان اصفهان و جمعی از مسئولان و صنعتگران در فرمانداری تشکیل شد، […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکترعلی اکبر رضایی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست بررسی تقویت شبکه انتقال و توزیع برق شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان، معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان اصفهان و جمعی از مسئولان و صنعتگران در فرمانداری تشکیل شد، گفت: وضعیت پست فوق توزیع برق شهرستان آران و بیدگل مطلوب نیست.

وی به توسعه شتاب‌زای مناطق صنعتی در شهرستان آران و بیدگل و نیاز این صنایع به برق اشاره کرد گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا با تأمین زیرساختها، تولیدگران بخش صنعت و کشاورزی با آرامش خاطر بیشتری در امر تولید و اشتغال گام بردارند.

دکتر رضایی، با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکیدات معظم‌له، حمایت از تولید و اشتغال، تنها راه نجات کشور در شرایط فعلی اقتصادی است، افزود: علیرغم برخی حمایت‌ها از تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان آران و بیدگل، تقویّت زیرساخت‌هایی نظیر تأمین انرژی صنایع ضروری است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست، تسریع در راه‌اندازی پست ۶۳ کیلوولت برق ویگل آران و بیدگل را خواستار شد و گفت: صنعتگران زیادی در این شهرستان نیاز به زیرساخت‌های توسعه دارند.

مهندس رسول موسی‌رضایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان نیز در ادامه این نشست به رشد و توسعه سرمایه‌گذاری صنعتگران شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: همزمان با رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان، منابع زیرساختی دولت به دلیل مشکلاتی که وجود داشته، رشد نکرده است.

وی به انعقاد تفاهم نامه همکاری ساخت پست ۶۳ کیلو ولت ویگل آران و بیدگل طی سالهای گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: ما متعهد به انجام تعهدات خود هستیم.

مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان بیان داشت: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکین مناطق صنعتی آران و بیدگل، حداکثرتا پایان سال ۱۴۰۱ پست موقت برق ویگل به همراه پست سیار در آران و بیدگل راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۲ پست دائم ۶۳ کیلو ولت ویگل در آران و بیدگل به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل دارای ۴ منطقه صنعتی سلیمان صباحی، هلال، انصار نوش آباد، مالک اشتر علی آباد مرکزی و یک شهرک صنعتی موسوم به شهرک صنعتی آران و بیدگل است که بالغ بر ۸۰۰ واحد صنعتی دراین نواحی صنعتی فعالیت می کنند.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =