چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۵۷:۳۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

خواسته ها و مطالبات مردم منشور اقدامات دولت است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز شانزدهم آبان ماه نشست هم اندیشی و هم افزایی کارشناسان فناوری اطلاعات و روابط عمومی فرمانداری های استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل روابط عمومی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز شانزدهم آبان ماه نشست هم اندیشی و هم افزایی کارشناسان فناوری اطلاعات و روابط عمومی فرمانداری های استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: سایت استانداری و فرمانداری شهرستان ها برای ما بسیار با اهمیت است چون می تواند ویترینی از عملکرد و خدمتگزاری دولت در شهرستان باشد. اگر این ویترین به خوبی ارائه نشود اقدامات به ثمر رسیده و در دست انجام به خوبی نمایان نمی شود.

وی اطلاع رسانی صحیح از عملکرد دولت را در جامعه امیدبخش دانست و ادامه داد: هدف ما در دولت تنها «مردم» است. به واسطه مردم است که عملکرد و رویکرد ما مشخص می شود. آحاد مردم حق دارند از فرایندهای اداری و حقوق قانونی شان آگاه باشند و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورند و چه بستری مناسب تر از سایت های رسمی و دولتی می تواند برای این مهم طراحی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با تاکید بر ارائه اطلاعات و اخبار دقیق و کاربردی در سایت فرمانداری های استان، عنوان کرد: همه ما در دولت در برابر همه مردم استان اصفهان وظیفه داریم. همین وظیفه باعث شد امروز در کنار هم جمع شویم و برای بهتر شدن وظایف مان همفکری و تلاش کنیم.

خضری با اشاره به این که خواسته ها و مطالبات مردم بایستی منشور کار دولت باشد، اظهار کرد: پیگیری حقوق مردم از وظایف ماست. از این رو بایستی آحاد مردم بتوانند سریع و آسان به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. همچنین ضروری است که در بستر سایت اخبار کاربردی و مفید به مردم ارائه شود.

وی افزود: بایستی سایت فرمانداری شهرستان ها و استانداری اصفهان مرجع رفع نیاز مردم باشد. همچنین سایت خوب و کاربردی می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها شود. اگر سایت به روز و پویا باشد درگاهی برای رصد مردم خواهد شد که نتیجه آن خدمت رسانی بیشتر مدیران و مسئولان خواهد بود.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان شجره طیبه برخاسته از نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان تبریک گفت.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است؛ وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ   «سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰»   برادر ارجمند جناب سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل با درود و صلوات بر […]

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رزمایش کمک‌های مؤمنانه این شهرستان با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین ایتام و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خیرین و جمعی از مسئولان […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
در نخستین جلسه کارگروه تسهیل شهرستان آران و بیدگل در سال 1403 موانع و مشکلات 11 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۲۱فروردین‌ماه، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد. در این نشست موانع و مشکلات ۱۱ واحد تولیدی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی از […]

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 4 =