جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۵۸:۲۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تقویت شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی از شاخص‌های مهم توسعه شهرستان آران و بیدگل است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در دیدار با دکتر قربانی مدیر مخابرات منطقه استان اصفهان با اشاره به مشکلات زیرساختی درحوزه مخابراتی شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی در مناطق روستایی و شهری این شهرستان از شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل دکتر علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در دیدار با دکتر قربانی مدیر مخابرات منطقه استان اصفهان با اشاره به مشکلات زیرساختی درحوزه مخابراتی شهرستان آران و بیدگل گفت: تقویت شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی در مناطق روستایی و شهری این شهرستان از شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود.

وی به مشکلات تلفن ثابت و همراه در روستاها و شهرهای شهرستان اشاره کرد و خواستار تقویت زیرساخت‌های ارتباطی این شهرستان از سوی شرکت مخابرات منطقه استان اصفهان شد.

دکتر رضایی، فقدان سرویس۳G  و ۴G همراه اول در سایت BTS (دکل مخابراتی) منطقه گردشگری مرنجاب و همچنین روستاهای قاسم آباد و یزدلان بخش کویرات را از جمله مشکلات مخابراتی این شهرستان عنوان کرد و افزود: منطقه گردشگری کویر سیازگه در شهر ابوزیدآباد با توجه به موقعیت گردشگری، نیازمند نصب آنتن تلفن همراه است.

وی نصب آنتن  BTSدر بلوارهای شهید قاسمپور، شهدای ارتش، امام خمینی(ره) و آیت اله عاملی آران و بیدگل،  نصب آنتن BTS دوم در سفیدشهر را از دیگر نیازهای زیرساختی تلفن همراه در شهرستان آران و بیدگل برشمرد و افزود: کیفیت آنتن دهی شبکه تلفن همراه در روستای ریجن بخش کویرات نیز نامطلوب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در راستای رفع مشکلات تلفن ثابت در این شهرستان، توسعه و اجرای شبکه کابل مسی در نقاطی از شهرها و روستاهای شهرستان از جمله شهرک مصطفی خمینی روستای یزدل، بخشی از شهرک امام حسن مجتبی(ع) روستای محمدآباد بخش مرکزی، روستای علی آباد بخش مرکزی، روستای کاغذی بخش کویرات، شهرک محمد آباد شهر نوش آباد و نقاطی از شهر آران و بیدگل و سفیدشهر مورد نیاز است.

علی اکبر رضایی اذعان داشت: امروزه در برنامه‌ریزی کلان شهری و روستایی، طراحی شبکه‌های ارتباطی به عنوان یکی از سیاست‌های زیربنایی و عاملی مهم در توسعه محسوب می‌شود.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =