جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۲:۵۶:۴۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

تایید طرح تفصیلی امامزاده هلال بن علی آران و بیدگل با دو محور فرهنگی و مذهبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تایید طرح تفصیلی امامزاده هلال بن علی آران و بیدگل پس از سالها بلاتکلیفی، خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان،مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط، شهردار آران و بیدگل و اعضای شورای شهر تشکیل شد. در حاشیه این نشست دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یکی از […]

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان،مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط، شهردار آران و بیدگل و اعضای شورای شهر تشکیل شد.

در حاشیه این نشست دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یکی از موضوعات عنوان شده در این جلسه را تطبیق محدوده شهر آران و بیدگل با نگاه ویژه به توسعه شهر و مباحث مرتبط با فرهنگ و نوع اقلیم شهر دانست و گفت: با این رویکرد موارد متعددی مطرح و تصمیم گیری شد و در خصوص نقاطی که حقوق مکتسبه و اقدامات قبلی انجام شده بود قرار شد مجددا موارد بررسی و در کمیسیون های آینده بررسی شود.

وی ادامه داد: در قسمت دوم کمیسیون طرح امامزاده هلال بن علی (ع) آران و بیدگل که چندین سال در بلاتکلیفی بود در کمیسیون مطرح و نظرات حاضرین شنیده شد. باتوجه به نقش امامزاده مذکور در شهر آران و بیدگل بعنوان یک نگین و محور مذهبی تاریخی، طرح مورد بررسی و با رویکرد ایجاد فضای شهری شاخص مورد تایید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین مباحث گردشگری مذهبی باتوجه به نقشی که امامزاده هلال در تجمعات مردمی و وحدت بخشی در شهرستان و منطقه دارد تاکید شد و کلیات طرح مورد تایید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این نشست باحضور مدیران شهرستان نایین و بافران برگزار و طرح تفصیلی بافران مورد تایید و بررسی قرار گرفت. مباحث محدوده و حدود مکتسبه ای که در واگذاری های قبلی ایجاد شده بود بررسی شد و با رویکرد تثبیت جمعیت و حل مشکلات ساکنین طرح به تأیید رسید.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل از نحوه اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بازدید و با مردم گفتگو کرد. این بازدید که با همراهی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، فرهنگ […]

۵ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر طرح «شهید خلیلی» بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر “طرح شهید خلیلی“ بازدید کرد. فرماندار در این بازدید از زحمات و تلاش‌های خالصانه آمران به معروف و ناهیان از منکر که در ایام تعطیلات نوروز و […]

۵ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =