جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۰:۰۵:۴۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی خیّرساز در نوش آباد

در آیینی با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل، مجموعه فرهنگی ورزشی خیّرساز زنده یاد حاج نوراله محلوجی با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران وبیدگل؛ آیین افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی زنده یاد حاج نوراله محلوجی با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی، شهروندان شهر نوش آباد و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد. فرماندار در این مراسم با اشاره به نقش خیّرین در توسعه فضاهای ورزشی گفت: […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران وبیدگل؛ آیین افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی زنده یاد حاج نوراله محلوجی با حضور دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی، شهروندان شهر نوش آباد و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

فرماندار در این مراسم با اشاره به نقش خیّرین در توسعه فضاهای ورزشی گفت: یکی از عرصه‌های مهم اجتماعی که نقش مهمّی در سلامت و نشاط جامعه دارد، ورزش است که حضور و حمایت خیّرین در آن بسیار ضروری است.

رضایی افزود: از برنامه‌های مهم مورد تأکید دولت، زمینه‌سازی، حمایت و همراهی مناسب از خیّران و مشارکت در اجرای طرح‌های مختلف خصوصاً در حوزه ورزش است.

وی ترویج و گسترش فرهنگ ورزش را زمینه‌ساز نشاط اجتماعی و ارتقاء سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: ورزش مفاهیم ارزشمندی همچون نوع دوستی، ایثارگری، تعاون و فرهنگ مداری را در خود جای داده است و می تواند باعث ارتقای سطح جسمی و روانی جامعه را فراهم آورد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با قدردانی از خانواده خیّر گرانقدر مرحوم حاج نوراله محلوجی، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در احداث بناهای ورزشی سهم بسزایی در بهبود سرانه ورزش کشور ایفا کرده است.

گفتنی است این مجموعه فرهنگی ورزشی در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و زیر بنای ۳۰۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در شهر نوش آباد احداث و  به بهره‌برداری رسید.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =