شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۳۶:۳۳
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

بسیج مولود انقلاب و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی ضمن تبریک هفته بسیج، بر ضرورت تبیین ویژگی‌ها و رویکردهای بسیج برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج، این یادگار جاوید حضرت امام خمینی(ره) را به همه بسیجیان غیور ایران اسلامی و شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت. وی در این پیام با گرامیداشت ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج، این یادگار جاوید حضرت امام خمینی(ره) را به همه بسیجیان غیور ایران اسلامی و شهرستان آران و بیدگل تبریک گفت.

وی در این پیام با گرامیداشت ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان هشت سال دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و حریم امنیّت گفت: حضور مقتدر بسیجیان و نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی ایران در میدان‌های مختلف موجب آرامش و امنیّت مردم و همواره خار چشم دشمنان است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، بسیج را حاصل برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران ذکر کرد و افزود: به برکت خون شهدا و رشادت‌های جانبازان، ایثارگران و آزادگان عزیز و تفکر بسیجی، انقلاب اسلامی ایران پابرجا بوده و در تمام دنیا گسترده شده است.

وی بسیج را یک فرهنگ غنی و مولود انقلاب و حافظ ارزشهای اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌های نوجوانان، جوانان و پیران جوانمردی است که داوطلبانه و بی‌هیچ ادعا روزهای سخت جنگ را مردانه پشت سرگذاشته و بدون درخواست پاداش و سپاس فقط برای ادای تکلیف، در برابر بی رحم‌ترین دشمنان این آئین و سرزمین سینه سپر کردند.

وی تصریح کرد: ما مفتخریم از حضور جانانه انسانهای پاکباخته‌ای که به تبعیّت از فرامین حضرت امام(ره) وارد صحنه انقلاب و حمایت از انقلاب شدند و بسیجیان امروز تحت امر ولی فقیه در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و پاسداری از ارزشهای نظام را سرلوحه خود قرار داده اند.

وی دفاع مقدس را تصویر روشنی از تفکر بسیجی دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس، آیینه تمام‌ نمای ایثارگری‌، فداکاری‌ و رشادت‌های بسیجیانی است که به معنای واقعی لشگر مخلص خدا بودند و هر چه داشتند در راه اسلام و میهن خود تقدیم کردند.

دکتر رضایی در ادامه این پیام آورده است: بسیج با داشتن روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، زمینه‌ساز تربیّت عناصر مؤمن، عاشق و فداکار بوده و با تقویّت باورهای دینی و گسترش ارزش‌های اسلامی در جامعه و نسل جوان، به ایفای نقش پرداخته است.

وی بر ضرورت تبیین ویژگی‌ها و رویکردهای بسیج برای نوجوانان و جوانان تأکید کرد و یادآور شد: تفکّر بسیجى و حضور بسیج در همه اقشار جامعه به خصوص نوجوانان، جهت آماده‌سازى و رشد جامعه اى با تفکّر عاشورایى براى ادامه حرکت انقلاب ضرورى است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در خاتمه این پیام ضمن تبریک هفته بسیج، موفقیت و سربلندی تمام بسیجیان را در خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای والامقام این مرز و بوم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خواستار شد.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =