جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۱:۵۸:۰۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان آران و بیدگل به روایت تصویر

صبح امروز همزمان با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان، اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان آران و بیدگل با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و جمع عظیمی از بسیجیان شهرستان آران و بیدگل در مصلی نماز جمعه برگزار شد. حضور پرشور و گسترده […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و جمع عظیمی از بسیجیان شهرستان آران و بیدگل در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

حضور پرشور و گسترده بسیجیان و آحاد مردم ولایی و انقلابی شهرستان آران و بیدگل از دو مسیر آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) و آستان مقدس هفت امامزاده(ع) به سمت میدان سپهبد شهید سلیمانی برگزار و جلوه‌ای از شکوه وحدت، همدلی و انسجام با آرمانهای امام و رهبری را به نمایش گذاشتند.

بسیجیان در این اجتماع، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، حریم ولایت به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل با حضور در این مراسم با در دست داشتن پرچم سبز رضوی با آرمان‌های امام راحل، شهداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

بر اساس این گزارش، همزمان با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان در سراسر کشور، جمع کثیری از بسیجیان صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند که علاوه بر این، همزمان با سراسر کشور بسیجیان شهرستان آران و بیدگل نیز با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در مصلی نماز جمعه با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گردهمایی فرمانداران استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین استاندار و با بررسی محورهای مختلف اقدامات و برنامه های معاونت های مختلف استانداری در قالب ارائه برنامه توسط مدیران کل ستادی استانداری، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل در ملاقات مردمی با جمعی از شهروندان درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز دوشنبه  ۲۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی، در دیدار چهره‌به‌چهره با مردم پای صحبت‌های آنان نشست تا پاسخگو و پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آنان باشد. این ملاقات‌ها که در راستای تکریم ارباب رجوع برگزار شد درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از سوی فرماندار مورد بررسی قرار گرفت و دستورات […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =