جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۰:۱۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان آران و بیدگل به روایت تصویر

صبح امروز همزمان با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان، اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان آران و بیدگل با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و جمع عظیمی از بسیجیان شهرستان آران و بیدگل در مصلی نماز جمعه برگزار شد. حضور پرشور و گسترده […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل، دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و جمع عظیمی از بسیجیان شهرستان آران و بیدگل در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

حضور پرشور و گسترده بسیجیان و آحاد مردم ولایی و انقلابی شهرستان آران و بیدگل از دو مسیر آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی(ع) و آستان مقدس هفت امامزاده(ع) به سمت میدان سپهبد شهید سلیمانی برگزار و جلوه‌ای از شکوه وحدت، همدلی و انسجام با آرمانهای امام و رهبری را به نمایش گذاشتند.

بسیجیان در این اجتماع، آمادگی خود را برای دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، حریم ولایت به نمایش گذاشتند و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل با حضور در این مراسم با در دست داشتن پرچم سبز رضوی با آرمان‌های امام راحل، شهداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

بر اساس این گزارش، همزمان با گرامیداشت روز بسیج مستضعفان در سراسر کشور، جمع کثیری از بسیجیان صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند که علاوه بر این، همزمان با سراسر کشور بسیجیان شهرستان آران و بیدگل نیز با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در مصلی نماز جمعه با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

 

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ عصر چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه همزمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان، جشن تکلیف دانش‌آموزان آموزشگاه پسرانه شهادت حسین‌آباد کویر بخش کویرات با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان در آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دوازده =