جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۰:۱۸:۱۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام تسلیت فرماندارشهرستان آران و بیدگل در پی درگذشت همسر امام جمعه نوش‌آباد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار با صدور پیامی درگذشت همسر مکرّم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین علوی، امام جمعه نوش‌آباد را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حجت الاسلام و المسلمین سیّد حسین علوی […]

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار با صدور پیامی درگذشت همسر مکرّم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین علوی، امام جمعه نوش‌آباد را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

حجت الاسلام و المسلمین سیّد حسین علوی (زیده عزه)
امام جمعه محترم نوش آباد
سلام علیکم؛
ضایعه درگذشت همسر گرامی‌تان که شریک سال‌ها تلاش علمی و مجاهدت جنابعالی در عرصه‌های گوناگون خدمت به انقلاب و نظام اسلامی بودند، موجب تأثر و تألم خاطر شد.
اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به جنابعالی و بیت مکرّم عبداللهی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه و معلم قرآن، رحمت و مغفرت الهی و برای جنابعالی، فرزندان و سایر بازماندگان، صبرجمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در محل سالن ۴ دی فرمانداری برگزار شد.

۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل از دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی از روند اجرای دهکده اقتصاد مقاومتی این شهرستان بازدید کرد. ساخت نیروگاه خورشیدی، کاشت نخل خرما و احداث باغ زیتون از جمله پروژه‌های قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی است که به منظور توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار […]

۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه، با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان، دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت عفاف و حجاب در اماکن و مراکز گردشگری شهرستان و ارائه گزارش اعضاء در خصوص وضعیت […]

۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز سه‌شنبه ۷ فروردین‌ماه، علی‌اکبر رضایی فرماندار به همراه رؤسای ادارات شهرستان آران و بیدگل به مناسبت عید نوروز، با حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه این شهر، دیدار و گفت‌وگو کردند.

۷ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =