جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۴۴:۲۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

طی آیینی و با حضور فرماندار؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل برنامه‌های خود را ارائه کرد

رئیس اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست رئیس اتاق اصناف این شهرستان گفت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی از عاملان تحقق «حکمرانی خوب اقتصادی» محسوب می‌شوند. وی وظیفه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها را جلوگیری از بی‌انضباطی اقتصادی و نظم دادن به خرید و فروش […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست رئیس اتاق اصناف این شهرستان گفت: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی از عاملان تحقق «حکمرانی خوب اقتصادی» محسوب می‌شوند.

وی وظیفه اتاق اصناف و اتحادیه‌ها را جلوگیری از بی‌انضباطی اقتصادی و نظم دادن به خرید و فروش کالاها و خدمات برشمرد و افزود: بهبود مستمر فضاها و محیط‌های کسب و کار از وظایف اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، رئیس اتاق اصناف را به عنوان «مدیر اقتصادی در میدان تجارت» نام برد و گفت: ایجاد هماهنگی بین اتحادیه‌ها، بازاریان و فعالان اقتصادی از یکطرف و حمایت‌های قانونی دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی از طرف دیگر وظیفه رئیس اتاق اصناف در حوزه‌های تجاری و اقتصادی است.

وی بر ضرورت مداخله‌گری اتاق اصناف در عرضه کالاهایی مثل مرغ، روغن، شکر و … در مواقع بروز کمبودها اشاره کرد و گفت: اتاق اصناف باید با تکیه بر اصل «خردجمعی» و اخذ نظرات اتحادیه‌های صنفی تصمیم‌گیری کند و امورات را پیش ببرد.

دکتر بایبوردی به نقش واحدهای صنفی در کمک به ثبات اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: اصناف و بازاریان با نقش موثر و برجسته خود در تقویت قوای اقتصادی کشور یاریگر ثبات اقتصادی هستند.

وی ۵۲۰۰ واحد صنفی، ۸۱۰ کارخانه و ۱۸ هزار کارگر شاغل در کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرستان آران و بیدگل را نشان از شهرستانی پویا در اقتصاد و تولید یاد کرد و گفت: اتاق اصناف به عنوان کانون‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز در تقویت رونق تولید و کسب و کار و توسعه و پیشرفت این شهرستان نقش تاثیرگذاری دارند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به نقش مهم اتاق اصناف در افزایش یا کاهش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان و شکاف احتمالی بین مردم و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت با تنظیم بازار و نظارت حداکثری و مستمر بر قیمت‌ها، زمینه‌های رقابت‌پذیری و توانمندسازی صنوف را فراهم ‌کند.

وی به سطح انتظارات مسئولان و شهروندان از اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: اتاق اصناف، پیگیر راه‌اندازی میادین عرضه مستقیم میوه و تره‌بار با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و شهرداری آران و بیدگل در راستای رفاه حداکثری شهروندان باشد.

گفتنی است در این آیین، میثم اویسی به عنوان رئیس اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل که توسط اعضای هیات مدیره اتاق اصناف این شهرستان انتخاب شده، معرفی شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه؛ نخستین جلسه انجمن پاسداران شاهد در سال ۱۴۰۳ با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به میزبانی فرمانداری برگزار شد. برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و سخنرانی، بخشی از برنامه‌های این محفل […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در شهرستان آران و بیدگل همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با حضور نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی نزاجا برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومین جلسه قرارگاه تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار آران‌وبیدگل گفت: آمادگی میزبانی مسافران علاقمند‌ به حوزه کویر در ماه ارديبهشت و فصل بهار را داریم.

علی‌اکبر رضایی، فرماندار آران‌وبیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آران‌وبیدگل با بیان اینکه عمده جامع هدف گردشگری این شهرستان مرتبط با کویر است، اظهار داشت:ماه اردیبهشت و فصل بهار پیک ورود گردشگران به کویر این منطقه است و ما میزبان مسافران علاقمند به حوزه کویر هستیم. وی افزود: بر این اساس تمهیدات لازم جهت […]

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =