پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۵۷:۱۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: تکریم مادران و همسران شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت است

همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، از مادران و همسران شهدا با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان شهرستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار، در مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س)، با اشاره به ویژگی‌های این بانوی بزرگوار اظهار داشت: تواضع و ادب این بانو در برابر امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان آن حضرت یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان بوده […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار، در مراسم تجلیل و تکریم مادران و همسران شهدا ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س)، با اشاره به ویژگی‌های این بانوی بزرگوار اظهار داشت: تواضع و ادب این بانو در برابر امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان آن حضرت یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان بوده است.

وی گفت: مادران و همسران شهدا در دفاع از حریم ولایت و امامت در دفاع مقدس با لبیک به امام شهدا، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیفتد.

وی به الگوگیری مادران و همسران شهدا از حضرت ام‌البنین(س) و نقش ارزشمند آنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: صبر، پایداری و مقاومت مادران و همسران شهدا با تأسی از حضرت ام البنین (س) و ولایتمداری ایشان باعث شد تا امروز انقلاب اسلامی با امنیت و صلابت در برابر همه دشمنان ایستادگی کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تکریم مادران و همسران شهدا را تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و اظهار کرد: دعای آنها تضمین‌کننده انقلاب اسلامی است.

مطالب مشابه
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + یک =