چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۰۵:۱۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس حاج محمد سنایی را تسلیت گفت

در پی شهادت جانباز دفاع مقدس حاج محمد سنایی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی شهادت جانباز گرانقدر حاج محمد سنایی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ شهادت حاج محمد سنایی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی شهادت جانباز گرانقدر حاج محمد سنایی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت حاج محمد سنایی از جانبازان سرافراز و دلاور افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس که پس از سال‌ها جانبازی، صبر و استقامت دعوت حق را لبیک گفت، موجب تاسف و تالم اینجانب شد.

جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف و به‌ویژه ۸ سال دفاع مقدس افتخارآفرین شدند و امروز مایه فخر و غرور ملت شریف ایران هستند.

بی شک آسایش امروز مرهون خدمات ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که در دفاع از میهن اسلامی پیشگام بوده‌ و آینده‌نگری کرده‌اند.

با تسلیت شهادت حاج محمد سنایی به خانواده‌ معظم آن شهید جانباز، مردم شریف شهرستان آران و بیدگل و شهر نوش‌آباد و نیز همرزمان آن شهید، از درگاه خداوند منان می‌خواهم روح بلندش را با اولیاء‌الله و همه خوبان و پاکان عالم و شهدای کربلا محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله .

اسماعیل بایبوردی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

برچسب ها :
مطالب مشابه

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، از روند اجرای ساخت یک شرکت صنعتی نساجی در بخش کویرات این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =