جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۹:۱۴:۰۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

۱۴ نانوای متخلف به تعزیرات شهرستان آران و بیدگل معرفی شده‌اند

داشتن کارت واکسن برای نانوایان و فروشندگان مواد غذایی و دیگر اصناف این شهرستان الزامی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در کارگروه آرد و نان این شهرستان بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط نانوایان این شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: داشتن کارت واکسن برای نانوایان و فروشندگان مواد غذایی و دیگر اصناف این شهرستان الزامی می‌شود. وی یادآور شد: صدور و […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در کارگروه آرد و نان این شهرستان بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط نانوایان این شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: داشتن کارت واکسن برای نانوایان و فروشندگان مواد غذایی و دیگر اصناف این شهرستان الزامی می‌شود.

وی یادآور شد: صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون می‌شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست با اشاره به ۱۸۷ مورد بازرسی از نانوایی‌های این شهرستان در مهر و آبان ماه سال‌جاری گفت: در این بازدیدها، ۱۴ نانوای متخلف به تعزیرات شهرستان آران و بیدگل معرفی شده‌اند .

وی با اشاره به تشکیل ۴۳ پرونده تعطیلی خودسرانه نانوایی‌های شهرستان آران و بیدگل از ابتدای سال‌جاری تاکنون هشدار داد: با نانوایی‌هایی که گران‌فروشی، کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه و فروش آرد خارج از شبکه توزیع آرد را انجام دهند، برخورد قانونی می‌شود و از سهمیه ماهیانه آردشان کسر می‌شود.

دکتر بایبوردی با بیان اینکه در راستای نظارت حداکثری بر کار نانوایان، در طول هفته و به خصوص روزهای جمعه، گروه بازرسی متشکل از دستگاه‌های ذیربط به بازرسی از نانوایی‌های بخش مرکزی و کویرات می‌پردازند، خاطرنشان کرد: با هر واحدی که تخطی کند و سلامت مردم را با خطر مواجه کند برخورد قانونی می‌شود.

وی هشدارداد: در صورت گزارش از سوی شهروندان مبنی بر تعطیلی خودسرانه نانوایی و مشاهده این تخلف از سوی بازرسان، ۳۰ درصد از سهمیه ماهانه آرد اختصاصی نانوای متخلف کسر و به سهمیه دیگر نانوایان اضافه می‌شود.

دکتر بایبوردی تصریح کرد: همچنین نانوایان در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی در پخت نان، در مرحله اول مشمول ۱۰ درصد کاهش سهمیه آرد می‌شوند و در صورت تکرار، کاهش ۳۰ درصدی سهمیه آرد را برای آنان در پی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: شهروندان در راستای تقویت مسئولیت اجتماعی خودشان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی از سوی نانوایان، موارد را به اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و یا فرمانداری این شهرستان اطلاع دهند و یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به گوش مسئولان برسانند.

برچسب ها :
مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =