دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۱:۵۸:۲۶
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار: «خانه، مدرسه، دانشگاه و مساجد» به عنوان چهار نهاد اصلی ترویج نماز و نمازخوانی در بین نوجوانان و جوانان است

نحوه تبلیغ نماز باید جذب کننده و به شیوه ای مناسب و مجهز به ابزارهای روز باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست ستاد اقامه نماز این شهرستان که با حضور امام جمعه آران و بیدگل در فرمانداری برگزار شد، گفت: «خانه، مدرسه، دانشگاه و مساجد» به عنوان چهار نهاد اصلی ترویج نماز و نمازخوانی در بین نوجوانان و جوانان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست ستاد اقامه نماز این شهرستان که با حضور امام جمعه آران و بیدگل در فرمانداری برگزار شد، گفت: «خانه، مدرسه، دانشگاه و مساجد» به عنوان چهار نهاد اصلی ترویج نماز و نمازخوانی در بین نوجوانان و جوانان است.

وی به عوامل سستی در نماز یا نمازگریزی از سوی برخی افراد اشاره کرد و افزود: مداخله گری در عوامل تاثیرگذار بیرونی و محیطی از یکطرف و فرهنگ‌سازی و مناسب‌سازی شرایط می‌توانیم از نمازگریزی برخی افراد جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: تقویت سواد رسانه‌ای، خبری، فضای مجازی و ارتباطات برای توسعه و اشاعه ارزش‌های دینی و مذهبی یک نیاز است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل نماز را عامل موفقیت در انجام امورات نام برد و افزود: نماز تکامل معنوی انسان را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تبلیغات مناسب برای نماز جماعت گفت: نحوه تبلیغ نماز باید جذب کننده و به شیوه ای مناسب و مجهز به ابزارهای روز باشد.

به گفته وی، نماز موثرترین شیوه در کاهش آسیب های اجتماعی است و باید کاری کنیم که کل کشور، استان و شهرستان در امر برگزاری و شرکت در نماز جماعت، به شکل همگان پیروز باشند.

دکتر بایبوردی تاکید کرد: نماز باید به عنوان راهکار عملی در ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه مورد توجه جدی همه مسئولان قرار گیرد.

نماز

مطالب مشابه
علی‌اکبر رضایی فرماندار در پیامی نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملّی شوراها را به رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت‌ماه، به فرمان مدبّرانه حضرت امام خمینی(ره) درتقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملّی شوراها در راستای تکریم هویّت انسانی و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و دولت نامگذاری شده است. رضایی، عدالت‌محوری، قانون‌مداری و […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مسئولان ذیربط، میزان پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی احداث پست برق  ۶۳کیلوولت ویگل در چهارمین جلسه هماهنگی و پیگیری امور عمرانی شهرستان بررسی شد. در این نشست ضمن ارائه گزارش مدیر امور برق شهرستان […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و اعضای این شورا در محل فرمانداری برگزار شد. در این نشست، آخرین اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مسئول در راستای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر مورد […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل بر لزوم مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز پروژه‌های درمانی تأکید کرد و گفت: جلب مشارکت خیرین در امر سلامت، بهداشت و درمان ضروری است.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر رضایی فرماندار، خانواده معظم شهدا، خیّرین و جمعی از مسئولان شهرستان، جشن گلریزان مجمع خیّرین سلامت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست […]

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =