پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۰۱:۵۹
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: صیانت از معتادان بهبودیافته ضرورت دارد

عوامل اقتصادی، فرهنگی و بیکاری از جمله عوامل زمینه‌ساز تشدید آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان است. وی اظهار داشت: برای کاهش اعتیاد به مواد مخدر در شهرستان آران و بیدگل نیازمند تاکتیک‌هایی هستیم که در این زمینه پیشگیری از اعتیاد به […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان است.

وی اظهار داشت: برای کاهش اعتیاد به مواد مخدر در شهرستان آران و بیدگل نیازمند تاکتیک‌هایی هستیم که در این زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر مهم‌ترین موضوع محسوب می‌شود و این مهم نیازمند آموزش‌های کافی برای گروه‌های در معرض خطر است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: عوامل اقتصادی، فرهنگی و بیکاری از جمله عوامل زمینه‌ساز تشدید آسیب‌های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: باید با اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای معتادان بهبودیافته به عنوان سرمایه‌های انسانی، از مشارکت آنان در توسعه و پیشرفت کشور بهره ببریم.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: خسارت‌های بهداشتی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی از جمله خسارت‌های تحمیلی و پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر در کشور ایران، استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل است.

وی به تقویت نقش مشارکت‌های مردمی و صیانت از معتادان بهبودیافته اشاره کرد و گفت: بسیج آحاد مردم در امر مبارزه با مواد مخدر و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و صیانت از معتادان بهبودیافته به منظور عدم بازگشت مجدد آنان به چرخه اعتیاد مهم و نیازمند برنامه‌ریزی است.

مطالب مشابه
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =