دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۰۹:۱۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری در پیام خود تاکید کرد: شهید سلیمانی نماد و شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری

شهید سلیمانی مرد میدان عمل و قهرمان پرافتخار ایران اسلامی، مصداق بارز اخلاص در عمل و اخلاق‌مداری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در پیامی سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد و شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری بود. وی در این پیام مکتب شهید سلیمانی را پویاترین مکتب زنده عالم برای مقاومت و ایستادگی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در پیامی سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد و شاخص ولایتمداری و انقلابی‌گری بود.

وی در این پیام مکتب شهید سلیمانی را پویاترین مکتب زنده عالم برای مقاومت و ایستادگی ملت‌های مظلوم در برابر استکبار جهانی نام برده و آورده است: شهید سلیمانی یکی از تاثیرگذارترین افراد در شکل‌گیری تفکر و فرهنگ مقاومت در منطقه بود و سهم بزرگی در پیروزی‌های جبهه مقاومت داشت.

وی با بیان اینکه نام و یاد این شهید والامقام همچون ستاره‌ای در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد، گفت: بی‌شک راه عزت‌آفرین و پرافتخار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت با صلابت و پر شورتر از گذشته ادامه می‌یابد.

رضایی افزود: شخصیت شهید سلیمانی یک شخصیت با ابعاد جهانی به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نماد بارزی از ولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، شجاعت و اقتدار و دفاع از مظلوم و وطن‌دوستی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و ۸ سال دوران دفاع مقدس، فرمانده و نماد محور مقاومت بود و تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، مکتب حاج قاسم سلیمانی را مکتب عاشورایی نام برد و افزود: شهید سلیمانی مرد میدان عمل و قهرمان پرافتخار ایران اسلامی، مصداق بارز اخلاص در عمل و اخلاق‌مداری است.

رضایی در خاتمه این پیام آورده است: اینجانب دومین سالگرد شهادت مرد میدان، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان توسط نیرو‌های جنایتکار آمریکا را به محضر فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری، خانواده‌های مکرم شهیدان، همرزمان داغدارشان و ملت شریف و بزرگ ایران بویژه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل و همه دوستدارانش تسلیت می‌گویم و از خداوند قادر متعال، استمرار راه و مکتب پر افتخار آن شهید والامقام را مسئلت می نمایم.

گفتنی است صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در حمله آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

۱۳ دی ماه در تقویم به نام روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است.

مطالب مشابه
آئین گرامیداشت و قدردانی از اساتید و مدرسین مرکز علمی و کاربردی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه و به مناسبت هفته‌ی معلم، طی مراسمی با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و علی‌اکبر رضایی فرماندار با اهدای لوح از اساتید و مدرسین مرکز علمی و کاربردی این شهرستان قدردانی شد. […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
راهکارهای مشارکت مردم در پروژه‌های آبخیزداری در کمیته منابع طبیعی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان؛ کمیته منابع طبیعی قرارگاه تحقق شعار سال با هدف شناسایی و ارزیابی پروژه‌های آبخیزداری و ارائه راهبرد و راهکار مناسب جهت توسعه آنها در مناطق مستعد کویر، در محل فرمانداری برگزار شد. توسعه و احیاء […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
"جمشید شیره" از شهرستان آران و بیدگل، کارگر نمونه بخش کشاورزی در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان استان اصفهان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان؛ “جمشید شیره” از شرکت دشت کشاورزی محمدصالح شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان کارگر نمونه بخش کشاورزی و مخترع دستگاه کنترل میزان مصرف ( کارت خوان آب مصرفی کشاورزان ) معرفی و […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نحوه اجرای طرح احداث انرژی خورشیدی در کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌‌گذاری دولت سیزدهم مبنی بر تأمین برق از طریق نیروگاه‌های تجدید‌پذیر؛ کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال، صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار و در جریان آن، آخرین وضعیت شهرستان در این حوزه مورد […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =