چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۴:۱۵:۱۴
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل: مادر رکن اصلی ارتقای سلامت خانواده است

مادران علاوه بر مدیریت سلامت اعضای خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در همایش نقش مادران در سلامت خانواده نقش زنان را در حفظ و ارتقای سلامت خانواده و جامعه بسیار حایز اهمیت دانست و تاکید کرد: ارتقای سطح آگاهی و معلومات این قشر از جامعه در حوزه سلامت و بهداشت تاثیر بسزایی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری این شهرستان در همایش نقش مادران در سلامت خانواده نقش زنان را در حفظ و ارتقای سلامت خانواده و جامعه بسیار حایز اهمیت دانست و تاکید کرد: ارتقای سطح آگاهی و معلومات این قشر از جامعه در حوزه سلامت و بهداشت تاثیر بسزایی در ایفای بهتر  نقش آنان دارد.

وی با بیان اینکه طب سنتی به سلامت جامعه می‌اندیشد و به ارتقای کمی و کیفی زندگی و سلامت معتقد است افزود: شرط ارتقای سلامت روانی و اجتماعی در جامعه، داشتن تغذیۀ سالم و فرهنگ مصرف آن است.

رضایی خاطرنشان کرد: بانوان، محور سلامت خانواده محسوب می شوند و علاوه بر مدیریت سلامت اعضای خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی هستند.

وی اضافه کرد: پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ها و سلامت خانواده‌ها وابسته به سلامت بانوان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم  به مادران به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین ارکان خانواده را گامی مهم در تقویت سلامت خانواده ذکر کرد و گفت: تغذیه سالم، تحرک و ورزش برای بهتر زندگی کردن ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

گفتنی است همایش عمومی نقش مادران در سلامت خانواده با سخنرانی دکتر زکریا روحانی متخصص طب سنتی و با همکاری مرکز ترنج وابسته به شرکت تعاونی توسعه و عمران پایدار در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

همایش نقش مادران در سلامت خانواده

مطالب مشابه

صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه؛ کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات بخش کشاورزی و دامداری شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست با اعضای شورای تأمین شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: خدمت به مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی که همواره در طول حیات انقلاب در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها ثابت کرده‌اند […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
باحضور رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان؛ مسائل و مشکلات قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان، علی‌اکبر رضایی فرماندار، امام‌جمعه، مسئولان قضایی و اعضای شورای تأمین، مسائل و مشکلات در حوزه‌های قضایی و امنیتی شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی حکمی از سوی مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، احمدرضا مُدبرنیا مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، امام‌جمعه ابوزیدآباد و جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این آئین احمد انصاری بعنوان […]

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =