جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۸:۲۰:۰۵
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

انتخابات در آران و بیدگل نیمه الکترونیک است

مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان آران و بیدگل از آماده سازی و پیکربندی دستگاه های احراز هویت انتخابات این شهرستان خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات شهرستان آران و بیدگل؛ مهدی راحمی در گفت وگو با خبرنگار  شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی، عوامل کمیته فناوری و اطلاعات فرمانداری آران و بیدگل، به ساماندهی و پیکربندی دستگاه های احراز هویت پرداختند. مسئول […]

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات شهرستان آران و بیدگل؛ مهدی راحمی در گفت وگو با خبرنگار  شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی، عوامل کمیته فناوری و اطلاعات فرمانداری آران و بیدگل، به ساماندهی و پیکربندی دستگاه های احراز هویت پرداختند.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان آران و بیدگل افزود: دستگاه های احراز هویت، رای دهندگان را از لحاظ سنی، مدارک هویتی بررسی می کند.

راحمی افزود: در این حوزه انتخابیه، صندوق اخذ رای الکترونیک نداریم ولی احراز هویت الکترونیکی است و در واقع انتخابات امسال در آران و بیدگل به صورت نیمه الکترونیک خواهد بود.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: کلیه واجدین شرایط شرکت در انتخابات می توانند با در دست داشتن یکی از اسناد شناسنامه، کارت هوشمند ملی، گذرنامه، مدرک نظام وظیفه یا گواهینامه آرای خود را در صندوق بریزند.

راحمی با اشاره به اینکه  ۸۳ شعبه اخذ رأی در این شهرستان وجود دارد و به همین تعداد، دستگاه احراز هویت، پیکربندی شده است، گفت: در هر شعبه اخذ رأی، دو نفر که آموزش های اولیه کار با دستگاه احراز هویت را دیده اند به عنوان کاربر شعب فعالیت خواهند کرد.

مطالب مشابه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل گفت: رزمایش جهادی دامپزشکی توسط ۲ اکیپ عملیاتی شبکه دامپزشکی (شبکه معین) و ۲ گروه نظارتی در ۸ روستای بخش کویرات آران و بیدگل با همکاری بخشداری بخش کویرات این شهرستان برگزار شد. سیدمحمدمهدی نظام طاهری افزود: در این رزمایش […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ حسین عبداله‌زاده رئیس اداره راهداری و حمل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل گفت: عملیات اجرایی روشنایی تقاطع کنارگذر شهرستان آران و بیدگل با محور ابوزیدآباد آغاز شد. وی با اشاره به اینکه تقاطع مورد نظر جزو نقاط حادثه‌خیز شهرستان است و اجرای روشنایی تأثیر بسزایی در […]

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشداران و سایر اعضای دستگاه‌های عضو، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان با دستور کار ارائه گزارش مسئولان و اعضای کمیته‌ها در محل فرمانداری برگزار شد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
"جمشید شیره" از شهرستان آران و بیدگل، کارگر نمونه بخش کشاورزی در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان استان اصفهان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان؛ “جمشید شیره” از شرکت دشت کشاورزی محمدصالح شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان کارگر نمونه بخش کشاورزی و مخترع دستگاه کنترل میزان مصرف ( کارت خوان آب مصرفی کشاورزان ) معرفی و […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 7 =