پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۳۲:۵۲
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

جنایت خونین عربستان، آغاز حتمی سقوط آل سعود است

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور بیانیه ای جنایت کشتار شیعیان درعربستان را محکوم کرد.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، در پی کشتار بی‌رحمانه شیعیان مظلوم و بی‌گناه عربستان،علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور بیانیه ای، جنایت اعدام مردم مظلوم، مسلمان و از جمله نوجوانان شیعه  را در عربستان محکوم کرد.   وی گفت: اعدام شیعیان بی گناه عربستان نشانه […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، در پی کشتار بی‌رحمانه شیعیان مظلوم و بی‌گناه عربستان،علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با صدور بیانیه ای، جنایت اعدام مردم مظلوم، مسلمان و از جمله نوجوانان شیعه  را در عربستان محکوم کرد.  

وی گفت: اعدام شیعیان بی گناه عربستان نشانه خوی استبدادی و دشمنی آل سعود با اهل بیت علیهم السلام است.

وی افزود:اقدام عربستان سعودی دراعدام گروهی از شیعیان مظلوم و بی‌پناه در سرزمین نزول وحی،جنایتی بزرگ و آغاز حتمی سقوط آل سعود است.

در این بیانیه آمده است:رژیم تروریست سعودی با ارتکاب این جنایت بزرگ، چهره دولتمردان سعودی را بیش از پیش نمایان کرده و به سوابق جنایاتش و ریختن خون بی‌گناهان از یمن گرفته تا عراق، سوریه و سایر کشورهای عربی و اسلامی اضافه کرده است.

وی افزود: دولت مستکبرآمریکا و صهیونیست که پدیدآورندگان و حامیان مزدوران خبیث آل سعود هستند در بروز این جنایات و دیگر مصائب منطقه که در طول تاریخ بی سابقه است شریک هستند.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل در پایان ضمن محکوم نمودن این جنایت وقیحانه،شهادت مظلومانه جمعی از شیعیان را به خانواده این شهیدان،مردم شریف شهرستان آران و بیدگل و به همه مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت گفت.

مطالب مشابه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =