چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۵۵:۳۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: خیریّن مسکن‌ساز با همکاری و مشارکت حساب ۱۰۰ امام به ساخت مسکن محرومین شهرستان کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در نشست با علی اکبر شفیقی مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان بر لزوم ساخت مسکن محرومان از محل دریافت پرداختی‌های درآمدهای مشمول مالیاتی تأکید کرد. وی با یادآوری این‌که به دستور حضرت امام خمینی (ره) […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان در نشست با علی اکبر شفیقی مدیر حساب ۱۰۰ امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان بر لزوم ساخت مسکن محرومان از محل دریافت پرداختی‌های درآمدهای مشمول مالیاتی تأکید کرد.

وی با یادآوری این‌که به دستور حضرت امام خمینی (ره) دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام بعنوان اولین نهاد سازندگی مردمی جهت ساخت مسکن محرومین، پس از پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شد گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد مسکن ارائه طرح ‌های مورد نیاز برای ایجاد مسکن اقشار مستضعف و محروم وکمک در جهت تأمین مصالح ساختمانی است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) این مهم را با هدف تأمین مسکن محرومین انجام دادند تا سرپناهی برای این قشر از جامعه شود،کما اینکه رسالت بنیاد مسکن نیز بر همین محور است.

وی اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ خانوار آسیب‌پذیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرستان آران و بیدگل فاقد مسکن هستند که باید بر اساس اولویت‌بندی و با همکاری خیّرین این شهرستان در جهت تأمین مسکن آنان اقدام نمود.

مطالب مشابه

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با همراهی علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و جمعی از مسئولان، از روند اجرای ساخت یک شرکت صنعتی نساجی در بخش کویرات این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =