شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۱۵:۴۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

پیام گرامیداشت فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز خبرنگار

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، در پیامی به مناسبت روزخبرنگار، خبرنگاران را فرماندهان جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت‌ها دانست که می توانند امید آفرینی در جامعه را افزایش داده و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش آفرینی نمایند.

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی  به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار، پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نقش بی‌بدیلِ بزرگ‌بانوی‌جهان اسلام حضرت زینب(س) […]

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی  به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نقش بی‌بدیلِ بزرگ‌بانوی‌جهان اسلام حضرت زینب(س) در جهاد بزرگ تبیینِ واقعه عاشورا و تقارن آن با ایام شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، یادآور عزم جدی حق‌طلبانی است که قلم را امانت الهی می‌دانند و در وادی آگاهی‌بخشی حقیقی و در مسیر فرهنگ و رفع دغدغه‌های مردمی، با قدم‌هایی استوار گام بر می دارند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام  شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه و راه اعتلای اسلام ناب و خط مقاومت اسلامی  جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

بدون تردید خبرنگاران و اصحاب‌رسانه فرماندهان جهاد تبیین و روشنگری در جنگ روایت‌ها هستند و می توانند امیدآفرینی در جامعه را افزایش داده و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش آفرینی نمایند.

ترویج فرهنگ اعتماد به نفس و خودباوری در کنار ترویج قناعت و رفع مصرف‌گرایی، به ویژه در این دوران ناجوانمردانه تحریم نیز می تواند توسط خبرنگاران به خوبی در رسانه‌ها تبیین شود.

شجاعت و ایثارگری شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف موجب شد که شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل حساسیت حرفه خبرنگاری و ارج نهادن به جایگاه خبر و خبرنگار، سالروز شهادت او را که در راه وظیفه خطیر خبرنگاری خود به شهادت رسید در تقویم ملّی به عنوان روز خبرنگار ثبت کند.

اینجانب با گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش‌های قابل ستایش اصحاب قلم و جامعه رسانه‌ای اعم از خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری در راستای تعالی فرهنگی و توسعه اقتصادی شهرستان تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم با همراهی و همکاری‌های سازنده رسانه‌ای و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای، مسیر توسعه و آبادانی این خطّه را بیش از پیش هموار سازیم.

علی اکبر رضایی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

مطالب مشابه
"جمشید شیره" از شهرستان آران و بیدگل، کارگر نمونه بخش کشاورزی در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان استان اصفهان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان؛ “جمشید شیره” از شرکت دشت کشاورزی محمدصالح شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان کارگر نمونه بخش کشاورزی و مخترع دستگاه کنترل میزان مصرف ( کارت خوان آب مصرفی کشاورزان ) معرفی و […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نحوه اجرای طرح احداث انرژی خورشیدی در کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌‌گذاری دولت سیزدهم مبنی بر تأمین برق از طریق نیروگاه‌های تجدید‌پذیر؛ کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال، صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار و در جریان آن، آخرین وضعیت شهرستان در این حوزه مورد […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان امین از دومین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش‌آموزان این آموزشگاه بازدید و از نزدیک با دستاوردها و طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزان آشنا شد. این نمایشگاه با […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =