پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۰۰:۲۱
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

نشست اعضای شورای جهادی و مدیران جهادی موفق با فرماندار شهرستان آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: مدیران و مسؤولان اجرایی شهرستان با تفکر بسیجی و مدیریت انقلابی و جهادی در زمینه رفع مشکلات شهرستان تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، در حاشیه نشست با اعضای شورای جهادی و مدیران جهادی موفق شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: بسیج با الهام گرفتن از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویّات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ دکتر علی اکبر رضایی فرماندار، در حاشیه نشست با اعضای شورای جهادی و مدیران جهادی موفق شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: بسیج با الهام گرفتن از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویّات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی توانسته است تثبیت، تداوم، ماندگاری، پیشرفت و قدرت‌افزایی برای انقلاب و نظام را در همراهی با سایر نیروهای انقلاب رقم زند.
وی بسیج را نماد حرکت جهادی، محرومیّت زدایی و خدمت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی دانست و گفت: مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلّی عشق و دلدادگی و نماد عزّت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به حضور موثر جوانان جهادی نیاز دارد، گفت:
تلاش گروه های جهادی برای کمک به محرومان و آبادانی شهرها یکی از نمونه‌های توجّه به مدیریت جهادی و ورود جوانان انقلابی برای حل مشکلات کشور است.
وی با بیان اینکه به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در بین جوانان امروز امید و نشاط در بین نسل جوان و نوجوان زنده است، تصریح کرد: در شهرستان آران و بیدگل ۹۵گروه جهادی شامل۵۰۰ جهادگر در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه‌های تخصصی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اقدامات مؤثر قرارگاه جهادی بسیج سازندگی شهرستان در زمینه اردوهای جهادی گفت: گروههای جهادی و جهادگران امروز در ادامه راه انقلاب و خدمت به مردم با احساس مسئولیت و مطالبه‌گری و با الگو گیری از شعارهای اول انقلاب در رفع مشکلات مردم و جامعه قدم بر می دارند.
رضایی راهکار مقابله با تهدیدات و مشکلات را گام نهادن در مسیر مدیریت جهادی دانست و افزود: مدیران و مسؤولان اجرایی شهرستان با تفکر و مدیریت انقلابی و جهادی در زمینه رفع مشکلات شهرستان تلاش کنند.

مطالب مشابه
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم؛ علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مدرسه شهید هاشمیان از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این آموزشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان آران و بیدگل با نواخته شدن زنگ «سپاس معلم» در مدارس این شهرستان آغاز شد.  این آیین با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در مدرسه شهید مطهری  برگزار و مسئولان شهرستان از ایثارگری‌ها […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با همراهی بخشدار کویرات، شهردار و اعضای شورای اسلامی ابوزیدآباد از پروژه در حال ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد بازدید و روند پیشبرد این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی در حاشیه این بازدید، بر لزوم تکمیل این مرکز درمانی تأکید کرد و گفت: پروژه ساخت  و تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت ابوزیدآباد یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین مطالبه شهرستان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در بخش کویرات خواهیم […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سه =