یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۴۷:۳۸
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با روز خبرنگار؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی تجلیل کرد

خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین نکوداشت روز خبرنگار با اشاره به ضرورت راه‌اندازی «خانه مطبوعات» یا «خانه اصحاب رسانه‌های جمعی» در این شهرستان افزود: اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با مسئولان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در آیین نکوداشت روز خبرنگار با اشاره به ضرورت راه‌اندازی «خانه مطبوعات» یا «خانه اصحاب رسانه‌های جمعی» در این شهرستان افزود: اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی این شهرستان را هموار کرده‌اند.

وی افزود: اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی همواره با رعایت اصل امانتداری و نقد منصفانه در بهبود شاخص‌های متوازن توسعه‌ای این منطقه گام‌های مهم و موثری برداشته‌اند و برمی‌دارند.

وی «روز خبرنگار» را «روز بزرگداشت صاحبان قلم و خبر» برشمرد و اظهار داشت: خبرنگاران با الهام از این که «دانستن حق مردم است» در تقویت امیدآفرینی، نشاط و تحرک اجتماعی‌ نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، خبرنگاران را از جمله عاملان تحقق اصول حکمرانی خوب برشمرد و افزود: اگر می‌خواهیم حال مردمانمان خوب باشد، حتما باید حال خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی‌مان نیز خوب باشد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: مشارکت ۷۰ درصدی مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مرهون توانمندی‌های تخصصی – رسانه‌ای و تلاش خبرنگاران این شهرستان بود که جای تقدیر دارد.

وی خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل را به عنوان «عاملان آگاهی» و «حاملان دانایی» برشمرد و افزود: ترویج «سواد رسانه‌ای»، «سواد خبری»، «سواد فضای مجازی»، «سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات» و «سواد الکترونیک و دیجیتال» یک ضرورت است.

دکتر بایبوردی، حرفه خبرنگاری را جزو مشاغل سخت اما شیرین و پیشران توسعه‌ای دانست و گفت: شهرستان آران و بیدگل برای ادامه حرکت شتاب‌زا در مسیر توسعه پایدار و دستیابی به پیشرفت روزافزون در کنار دانشگاهیان، صنعتگران، کارآفرینان و مسئولان، به همراهی حداکثری و نقش‌آفرینی و تلاش خبرنگاران نیز نیازمند است.

وی افزود: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با برندسازی محصولات تولیدی نظیر فرش ماشینی، پسته، زعفران، گل‌محمدی، گیاهان دارویی و صنعت گردشگری پاک و سالم این شهرستان زمینه‌های برندینگ و برندسازی، هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی شهرستان آران و بیدگل را هم فراهم کردند.

وی نقش‌آفرینی خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل در شرایط بحرانی و از جمله نقش‌آفرینی آنان در آگاهی‌بخشی به مردم در دوران حساس کرونایی و تقویت «سواد بهداشت کرونایی»، «سواد تاب‌آوری در مقابل کرونا و حفظ سلامت» در سایه اطلاع‌رسانی شفاف را مطلوب ارزیابی کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر انتشار اخبار امیدآفرین به‌جای اخبار ناامیدکننده گفت: خبرنگاری و سازمان رسانه، محلی برای کام‌جویی از قلم نیست، بلکه محلی جهت قلم‌زنی، پیگیری و دوندگی برای ملت در راستای روشنگری و تنویر افکار عمومی است.

وی تلاش برای راه‌اندازی «پایگاه خبری کوی» یا «خبرگزاری کویر ایران» در شهرستان آران و بیدگل را ضروری دانست و گفت: برندسازی ظرفیت‌های این شهرستان با کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی گریزناپذیر است.

دکتر بایبوردی در این آیین گفت: تعامل سازنده و مساعی ماندگار اصحاب رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی، عکاسان، تصویربرداران، خبرنگاران و فعالان این عرصه با هدف انعکاس واقعی و عینی اخبار و رویدادهای این شهرستان جای قدردانی و تشکر فراوان دارد.

گفتنی است در این آیین، از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی و اجتماعی شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از مسئولان این شهرستان تجلیل شد.

برچسب ها :
مطالب مشابه
آئین گرامیداشت و قدردانی از اساتید و مدرسین مرکز علمی و کاربردی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ شامگاه شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه و به مناسبت هفته‌ی معلم، طی مراسمی با حضور دکتر معینی منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و علی‌اکبر رضایی فرماندار با اهدای لوح از اساتید و مدرسین مرکز علمی و کاربردی این شهرستان قدردانی شد. […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
راهکارهای مشارکت مردم در پروژه‌های آبخیزداری در کمیته منابع طبیعی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در نشستی با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان؛ کمیته منابع طبیعی قرارگاه تحقق شعار سال با هدف شناسایی و ارزیابی پروژه‌های آبخیزداری و ارائه راهبرد و راهکار مناسب جهت توسعه آنها در مناطق مستعد کویر، در محل فرمانداری برگزار شد. توسعه و احیاء […]

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
"جمشید شیره" از شهرستان آران و بیدگل، کارگر نمونه بخش کشاورزی در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان استان اصفهان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در سی‌و‌پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان؛ “جمشید شیره” از شرکت دشت کشاورزی محمدصالح شهر ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان کارگر نمونه بخش کشاورزی و مخترع دستگاه کنترل میزان مصرف ( کارت خوان آب مصرفی کشاورزان ) معرفی و […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نحوه اجرای طرح احداث انرژی خورشیدی در کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال شهرستان آران و بیدگل بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌‌گذاری دولت سیزدهم مبنی بر تأمین برق از طریق نیروگاه‌های تجدید‌پذیر؛ کمیته انرژی قرارگاه تحقق شعار سال، صبح امروز با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار و در جریان آن، آخرین وضعیت شهرستان در این حوزه مورد […]

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =