شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۵۵:۲۷
فرمانداری شهرستان آران و بیدگل

همزمان با هفته کارآفرینی؛ فرماندار شهرستان آران و بیدگل با ۳ تن از کارآفرینان این شهرستان دیدار کرد

شهرستان آران و بیدگل مرکز اکوسیستم کارآفرینی و فناوری فرش ماشینی و زیست‌بوم گردشگری کویر و نمک ایران است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با هفته کارآفرینی؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صابر حیدریان مدیرعامل شرکت برق صنعتی پانل، مهدی آزادپور مجری طرح ماهیان خاویاری و پرورش آرتمیا و محسن مزدیان مجری کشت گلخانه‌ای دیدار و از طرح‌های این کارآفرینان بازدید کرد. وی در این دیدار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با هفته کارآفرینی؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صابر حیدریان مدیرعامل شرکت برق صنعتی پانل، مهدی آزادپور مجری طرح ماهیان خاویاری و پرورش آرتمیا و محسن مزدیان مجری کشت گلخانه‌ای دیدار و از طرح‌های این کارآفرینان بازدید کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک هفته کارآفرینی به کارآفرینان و ارزش‌آفرینان شهرستان آران و بیدگل از تلاش آنان که با نوآوری، ایده‌پردازی و خلاقیت، زمینه‌های استقرار کسب و کار و درآمدزایی را در این شهرستان فراهم کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

دکتر بایبوردی با بیان اینکه تلفیق علم با مهارت و خلاقیت می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال پایدار و تحقق رونق و جهش تولید در شهرستان باشد، بیان داشت: ایجاد اشتغال و اهتمام برای رفع بیکاری از اهداف اصلی مسئولان نظام جمهوری اسلامی از طریق حمایت از کسب و کارهای بخش خصوصی است.

وی افزود: گسترش و توسعه آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی زمینه‌ساز تحقق توسعه صنعت فرش ماشینی، کشاورزی، گردشگری و دیگر حوزه‌ها می‌شود و به اشتغال‌زایی کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و ظرفیت دانش‌آموختگان دانشگاهی در حوزه کارآفرینی می‌تواند درتوسعه اقتصاد اثرگذار باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر بایبوردی با اهدای لوح‌های تقدیر جداگانه، از تلاش‌های کارآفرینان صابر حیدریان، مهدی آزادپور و محسن مزدیان تقدیر کرد.

متن لوح صادره به شرح زیر است:

کارآفرین گرانقدر

سلام علیکم؛

با تبریک هفته کارآفرینی بر خود فرض می‌دانم از تلاش‌های جناب‌عالی که با نوآوری، ایده‌پردازی و خلاقیت، زمینه‌های استقرار کسب و کار و درآمدزایی را در شهرستان آران و بیدگل فراهم کرده‌اید، تشکر و قدردانی نمایم.

بدون شک راهبردها و تاکتیک‌های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تحریم‌های دشمنان ملت ایران، برنامه‌ریزی در حرکت شتاب‌زا برای اشتغال‌زایی، تقویت تولید، راه‌اندازی کسب و کارها، کارآفرینی و «تولید ثروت و توزیع عادلانه آن» از یک سو و «تولید عزت، منزلت و جایگاه ایرانیان در نزد جهانیان» از سوی دیگر است.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، ترویج و تقویت فرهنگ «خلاقیت، ارزش‌آفرینی و کارآفرینی» بتوانیم گام‌های مستحکم و موثرتری درتوسعه «اکوسیستم کارآفرینی ایران عزیز»، پیشرفت شتاب‌زا و اعتلای شهرستان آران و بیدگل برداریم؛ ان شاءاللّه.

اسماعیل بایبوردی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل

برچسب ها :
مطالب مشابه
مجمع عمومی شركت تعاونی دهياری‌های شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بخشداران، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها و جمعی از مسئولان شهرستان، شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد. فرماندار شهرستان آران […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان “شب های پرستاره” شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور مسئولان، روحانیون معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت هلال‌بن‌علی(ع)برگزار شد. سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر علی‌اکبری از راویان […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
طی مراسمی «محمدرضا توسلی‌نژاد» به عنوان سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ صبح امروز پنج‌شنبه، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آران و بیدگل با حضور علی‌اکبر رضایی فرماندار، محسن حاج‌عابدی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ۴دی فرمانداری برگزار شد. در این آیین از […]

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل؛ علی‌اکبر رضایی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهیدمرتضی مطهری، ۱۲ اردیبهشت‌ماه؛ روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان پرتلاش و ایثارگر شهرستان تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر رضایی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ […]

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =